Additionally, paste this code immediately after the opening tag: noord west spanje - Forum Wereldfietser

noord west spanje

Deze zomer ga ik in noord west Spanje en noord Portugal fietsen, met de fietsbus naar Logroño, dan via de Sierra de la Demanda naar de Picos en via de Montes de Leon naar noord Portugal en de Galicische kust. Vier weken later vertrekt de bus weer uit Logroño. Terugfietsen naar Logroño is niet helemaal reëel. Wie heeft tips voor een reis vanuit Galicië naar Logroño (incl. fiets)?

groet, LP

Je kunt met regionale treinen vanuit Ourense. Overstappen in Leon. Of met de nachttrein Estrella Galicia. Zie mijn gids de fiets mee in Spaanse treinen.
Ik ben op dit moment in Spanje: in de Catalaanse Pyreneeen. Fris en somber, maar wel mooi.

Groetjes,

Bert
Bert,

Nadat ik het berichtje had geplaats las ik op je website dat je een boekje over treinen en fietsen in Spanje had uitgegeven, doordat het nu pinksteren is heb ik er nog niet naar kunnen zoeken.

Mijn vriendinnetje heeft nog de volgende links gevonden: Treinreiswinkel en Marcel Versteeg.
De website van Cartostudio levert nog steeds geen info.

groet, Liz