Ik ben Michiel, 27 jaar, en voor de komende zomer op zoek naar een reisgenoot (m/v). Aangezien en ik niet van alleen reizen hou en fietsmaten en vrienden andere plannen hebben of met partner op vakantie gaan zoek ik nog iemand van ongeveer mijn leeftijd die graag op mee fietsvakantie gaat. Ik heb zelf redelijk wat fiets(vakantie) ervaring en hou ook van cultuur, natuur, avontuur en gezelligheid.
Het idee is om circa 3 weken te gaan fietsen van ongeveer eind juli tot midden augustus. Dit mag in Europa zijn, maar eventueel ook buiten Europa. Bergen en onverharde “wegen” vind ik het mooist, maar zijn geen must. De bestemming staat nog helemaal open en wordt natuurlijk ook afgestemd op de wensen en fietservaring van de reispartner.
Spreekt dit je aan of heb je vragen hoor ik het graag!
Michiel
Het idee is om circa 3 weken te gaan fietsen van ongeveer eind juli tot midden augustus. Dit mag in Europa zijn, maar eventueel ook buiten Europa. Bergen en onverharde “wegen” vind ik het mooist, maar zijn geen must. De bestemming staat nog helemaal open en wordt natuurlijk ook afgestemd op de wensen en fietservaring van de reispartner.
Spreekt dit je aan of heb je vragen hoor ik het graag!
Michiel