Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje/weekendje Groningen 14-15 mei of rondje 8 mei? !! - Forum Wereldfietser

Rondje/weekendje Groningen 14-15 mei of rondje 8 mei? !!

Beste mensen,

Ja,ja terug van weggeweest. We zijn er weer helemaal klaar voor. Het wordt tijd om plannen te maken voor ons rondje mei. Het is (als ik het goed gehoord heb) tijdens het vorige rondje al ter sprake gekomen: een "weekendje" i.p.v. een rondje.
Vorig jaar hebben we dat in juni gedaan.
Dit jaar valt pinksteren in 2e weekend van juni. Ik ga ervan uit dat menigeen al plannen heeft gemaakt voor deze dagen, dus een weekendje wereldfietser wordt mijnsinziens dan wat lastig.(mocht de voorkeur toch uitgaan naar dit weekend laat het dan ook weten! meeste stemmen gelden) (wij hebben zelf al wel plannen gemaakt)
Is het een idee om er in mei een weekend van te maken?
Het weekend na pinksteren (18-19 juni) kan natuurlijk ook?? Roept u maar... (Ik ben zelf het 3e weekend in juni al op "fietsvakantie" met mijn kleindochter).
Ik hoor het graag van jullie. Over hoe en wat worden we het vast wel eens. Laten we het eea via dit forum communiceren, dan kunnen we rond komend weekend een beslissing nemen en hebben we nog genoeg tijd om alles te regelen. Voor brownie wordt gezorgd.

Ik ben benieuwd.
Groeten,
Ineke en natuurlijk ook Ronald
Ik heb met pinksteren zelf niets gepland, maar het kan zijn dat mijn afstudeeropdracht roet in het eten gooit dus dat weet ik pas die week. Ik vind het tweede weekend van mei wel een aantrekkelijk idee... :D
Hoi,
Ik weet nog niet of ik mee wil, maar heb gezien al mijn andere fietsplannen een voorkeur voor het Pinksterweekend. Maar misschien gaan er al veel mee met Wat fietsen en Wad lopen in het hemelvaartweekend en komt dit te kort op elkaar?
Groet, Petra.
Tsja, het is best druk voor ons de komende tijd. Wel allemaal leuke dingen :)

Vrijdag vertrekken we voor de Ronde van Nederland en zijn dan pas op 8 mei terug.

In het hemelvaart weekend gaan wij inderdaad ook mee met 'wad lopen en wat fietsen'. Het lijkt me dan ook niet handig om dan twee activiteiten in het Noorden te hebben.

Met pinksteren ben ik op motorreis in het buitenland.

Als we het in juni moeten doen dan zou mijn voorkeur 25/26 juni zijn. Maar zoals Ineke al aangeeft: De meeste stemmen gelden en daar proberen we ons bij aan te passen.

Hans en Saskia
Mijn voorkeur gaat uit naar het Pinksterweekend; in mei ben ik al veel op pad, buitenlandtocht en zo.

Roel
Fytser schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar het Pinksterweekend; in mei ben ik al veel op pad, buitenlandtocht en zo.

Roel

mijn agenda is voorlopig rondjes in de werkplaats ;)
Hallo,

Onze voorkeur gaat uit naar een weekend in mei.
In juni gaan we al naar Zweden en Noorwegen toe om daar te fietsen :D

Ronnie en Linda
In juni bezet met allerlei aktiviteiten, waaronder 'Op Fietse'.
In mei heb heb ik verplichtingen werk in overgebleven weekenden na 8 mei nog niet rond.

Hopelijk blijft na de meeste stemmen gelden iets over waarbij ik me aan kan passen.

groet, J
Ha mensen uit het noorden. Zijn er ook fietsers die a.s. weekend (een stukje) meefietsen van Meppel naar Groningen en terug?
Jeetje, als je niet dagelijks op de wereldfietser inlogt mis je, voordat je het weet, van alles!!
Zoals (bijna) a.s. weekend Meppel-Groningen-Meppel.
Heb voor komende week fietsvakantieplannen in Zuid Duitsland.
Zaterdagmorgen 10.00u in Meppel red ik niet, maar misschien zondag terug (voor mij dan heen) naar Meppel (dat is de goeie kant op!).
En wat het "Rondje Groningen-kampeerweekend" betreft. Lijkt me errug leuk, echter 2e weekend mei zit ik bij Marten in de werkplaats, voor een "opfriscursus:pech onderweg"
Hemelvaartweekend wil ik graag mee, maar moet waarschijnlijk de vrijdag na Hemelvaart werken, misschien kan ik een "halfje" Hemelvaartweekend meefietsen/wadlopen.
Pinksterweekend heb ik wat te doen in Amsterdam (Holland Festival).
Ik kan alleen maar hopen dat er een weekend uitrolt waarin ik toevallig, hopelijk, toch nog meekan!! Ik wacht af en zal proberen de ontwikkelingen te volgen. Cilia
Hallo Jim,

Heb er een hele tijd over lopen dubben, maar nee, ik ben er niet bij. Ik vind de afstanden wat te fors (over de honderd kilometer) en het zou dan mijn derde weekend achter elkaar zijn dat ik dan weg ben. Maar ik ben wel van plan om er met 'op fietse' bij te zijn.

Gr Paul

PS: Het ziet er naar uit dat het voor een deel dus juni zal worden, wel lastige keuze :lol:
jimvdberg schreef:Ha mensen uit het noorden. Zijn er ook fietsers die a.s. weekend (een stukje) meefietsen van Meppel naar Groningen en terug?
Helaas. We zijn dan onderweg via 'de ronde van Nederland'.
De wereldfietsers organiseert dit jaar erg veel. Je kunt bijna elk weekend wel onderweg zijn met de club.

De eco-kathedraal is trouwens wel bijzonder om te zien. Zeker als de groei een beetje in de planten zit is het een speciale plek.
Hallo Groningers ik zou heel graag weer eens meefietsen. Vorige maand reed ik in Marokko (top) en in juni fiets ik door Madagaskar.
En nu moet ik het weekend van 14/15 mei werken. ( moet soms even gebeuren)
Ik vond het rondje van vorig jaar heel mooi, wil ik best wel weer.

Voor degenen die me kennen: mijn racefiets staat even uit te rusten. Ik rijd nu op een zwart glimmend Santos-monster. Mijn zevende fiets, ze heet Seven.

dag, hoop snel mee te kunnen fietsen,
Jos
Hallo allemaal

Zoals het er nu uitziet komen we er niet echt uit. Iedereen heeft al plannen of is anderszins druk. In juni staat er al een andere activiteit in het noorden van de WF. gepland. Tja, dan is het passen en meten. Is het tweede weekend van juli (9 en 10) nog een optie. De schoolvakanties zijn laat dit jaar, het zou mooi uitkomen. Is dat een idee?

Ons gewone rondje kan dan volgende week de 8 ste (de tweede zondag) doorgaan. Wij hebben de route uitgezet en uiteraard is er koffie/thee en brownie.

Ronald en Ineke
0594-518316
Ik vind het wel een optie voor dat weekend weg, ga zelf ook laat met zomervakantie (Frankrijk, de vogezen :D ). Maar denk dat we het dan tzt maar even nieuw op het forum moeten zetten.

wat betreft zondag de 8e, ik ben er weer bij :D
Dat weekendje van 9 en 10 juli is voor ons wel een goed alternatief. Wij zijn dan net terug van vakantie en hebben voor dat weekend (dus) nog geen andere plannen. Als we dan nog niet fietsmoe zijn willen we wel mee.
We gaan er in ieder geval van uit dat we er komende zondag bij zullen zijn.

Ronnie en Linda
Het laaste voorstel komt ons ook het beste uit.
Komende zondag 8 mei het 'normale' rondje Groningen zijn wij erbij. De weersvoorspellingen zijn veelbelovend. Welke kant gaan we opfietsen?

Als 9-10 juli het 'Groninger' fietsweekend wordt zijn wij ook van de partij. Een week later vertrekken wij richting de alpen, dus dan kunnen we mooi onze uitrusting nog een keer testen.

groetjes en tot zondag,
Geke en René
Hallo allemaal wij zijn er aanstaande zondag ook weer bij,
Paulus en Cobie :
Ik kan 8 mei niet, jammer.
Ik doe er alles aan om te proberen het weekend in juli vrij te krijgen.

veel fietsplezier zondag,
Jos
8 mei ga ik i.v.m. een Einladung naar Duitsland en 14 mei is de Nationale Molendag voor molenliefhebbers, dus fiets ik liever langs molens. Waar weet ik nog niet.