Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreparatiecursussen voorjaar 2011, 14/15 mei basiscursus - Forum Wereldfietser

Fietsreparatiecursussen voorjaar 2011, 14/15 mei basiscursus

Wie gaan er nog meer naar de Fietsreparatiecursus op 14/15 mei as?

Zelf ben ik van plan om op vrijdag de 13de naar het hoge noorden af te reizen vanuit omgeving Rotterdam, iemand zin om mee te reizen of aan te haken?
TravelDuck schreef:Wie gaan er nog meer naar de Fietsreparatiecursus op 14/15 mei as?

Zelf ben ik van plan om op vrijdag de 13de naar het hoge noorden af te reizen vanuit omgeving Rotterdam, iemand zin om mee te reizen of aan te haken?
standard operating procedure is dat je een week voor de cursus een mailtje krijgt met de deelnemerslijst. Kun je je oproep nog wat gerichter uitzetten
Hoi Arnold, ik ga ook en vertrek vanuit Den Haag. Reis je per fiets en/of trein?

Gr, Laura
evenfietsen schreef:Hoi Arnold, ik ga ook en vertrek vanuit Den Haag. Reis je per fiets en/of trein?

Gr, Laura
Om het geheel te fietsen (ruim 200 km) leek me wat te ver op een dag dus ik had 't plan om de fiets de trein in mee te nemen.
Misschien eerst een stukje fietsen naar station (afhankelijk van m'n vertrektijd) en dan een groot stuk treinen en dan 't laatste deel weer fietsen.
Evt had ik in gedachte om vroeg te vertrekken omdat ik dan toch vroeg wakker ben gezien m'n vriendin die dag gewoon moet werken en dan naar Gouda te trappen, maar dat zou ook een ander station kunnen zijn.

Wat zijn jouw plannen?
Ik stop mijn kampeerspullen in een trekkersrugzak, dus dan is 200km fietsen ook niet echt prettig :roll: Mijn plan is per trein naar Assen, en vanaf daar naar Kiel-Windeweer te fietsen. Waarschijnlijk ergens halverwege de middag, want anders is het kampeerveldje nog niet beschikbaar.
evenfietsen schreef:Ik stop mijn kampeerspullen in een trekkersrugzak, dus dan is 200km fietsen ook niet echt prettig :roll: Mijn plan is per trein naar Assen, en vanaf daar naar Kiel-Windeweer te fietsen. Waarschijnlijk ergens halverwege de middag, want anders is het kampeerveldje nog niet beschikbaar.
Dat is wel zwaar fietsen hoor met een fikse rugzak op :?
Als je op http://www.futurumshop.nl/product/6082- ... -set.phtml een setje tassen besteld heb je ze nog mooi op tijd en dat fietst een stuk prettiger.

Op zich heb ik de hele dag de tijd om er te komen.

Vanuit Hogeveen is 't ook nog een mooi ritje van ca 65km.
Bedankt voor de tip, maar dan moet ik eigenlijk eerst nog een andere fiets regelen. Op mijn mountainbike zitten nl. geen bagagedragers. Maar een rit van 65km klinkt goed, heb gelukkig ook de hele dag vrij 8) Ik zal er nog eens over nadenken.
Niet al te ver fietsen zou vanaf Assen zijn.
Vanaf Hoogeveen via knooppunten kortste optie ca 65 km en wat dichterbij Kiel zou Beilen ook nog een optie kunnen zijn.
Begreep van Marten dat laat in de middag aankomst vroeg genoeg zou zijn dus dat geeft een mooie gelegenheid voor een aardig tochtje nog.
Zag op de kaart wel wat hunnebedden en nog wat bezienswaardigheden staan, lijkt me wel aardig.
Ik fiets vrijdagavond van Assen naar Kiel-Windeweer. Ik kom wel pas rond 17 uur in het station van Assen. Is er nog iemand anders die ook rond dat uur vanuit Assen wil vertrekken?

Renaat
Als 't weer een beetje meezit (enigsinds droog is) dan
ga ik vrijdag op de fiets naar Gouda om om

9:57 treinstation Gouda naar Zwolle 11:14
11:23 treinstation Zwolle naar Hoogeveen 11:50

en vanuit Hoogeveen via een mooie route (ca 70-80km geschat) naar Kiel-Windeweer te trappen.

mocht er iemand mee willen...

groeten,
Arnold.
Hey Arnold, ik ga toch maar voor de route Assen-Kiel Windeweer.
Maak er een mooie rit van!
Ciao, Laura
Weer terug van een educatief wknd fietsrepareren.
Mooi gefietst op vrijdag naar Kiel-Windeweer vanuit Hoogeveen en op zo avond nog een aardig stukje naar een camping in Drenthe om maandag verder huiswaards te keren. Wegens wat nattigheid in Beilen op de trein gestapt.

Marten bedankt voor alle goede uitleg, 't was een leerzaam en gezellig wknd.