Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Parijs Nederland route? - Forum Wereldfietser

Parijs Nederland route?

Hoi,

Ik ga binnenkort van Parijs naar NL fietsen en zoek daarvoor een geschikte route. Ik heb een beetje rondgekeken hier op het forum en kwam namen als de Benjaminse, van Gogh enz. tegen.
Ik vraag me af of er ergens op het net een pdf of ander formaat ligt,( Niet voor een GPS, want zo'n apparaatje heb ik (nog) niet.)

Ik heb geen tijd het boekje met routebeschrijving te bestellen van uit NL.

Alvast bedankt voor een reaktie.

Peter
Boekhandel Stanley & Livingstone verstuurt de Fietsen naar Parijs-gids van Benjaminse voor € 4,50 verzendkosten naar Frankrijk. Als je niet binnen een week vertrekt, moet dat toch wel lukken?
Bedankt voor de tip, maar ik denk morgen op de fiets te stappen, dus dat wordt te laat :wink: .
Ik heb zo geen adres in Parijs gevonden waar ze dat boekje hebben.
Peteragain schreef:ik denk morgen op de fiets te stappen
Dat wordt het michelinkaarten kopen en de witte weggetjes aan elkaar plakken. Vermijd stedelijke gebieden, daar is de nauwkeurigheid van de kaarten minder, dwz lang niet alle wegen staan er op. Misschien is het handiger om de eerste 40 km per trein te doen.
Leon
Of Google op: "fietsen nederland parijs pdf".

Ik heb nu geen tijd om verder te zoeken, maar ik zie vele links.
Sommigen geven een globale routebeschrijving, meestal Maastricht-Parijs.

Bijvoorbeeld:
Route d’Amour, fietsen van Maastricht naar Parijs
(anwb, Op Pad).

Als je het fietsroutenetwerk volgt heb je ook meer kans op routebordjes die je verder helpen.
Misschien kun je hier een printbare routebeschrijving maken: http://www.fietsrouteplanner.eu/
ankeric schreef: Bijvoorbeeld:
Route d’Amour, fietsen van Maastricht naar Parijs
(anwb, Op Pad).
http://www.fietsrouteplanner.eu/
Hoi,

Dit was een gouden tip: van de 'route d' amour' had ik nog niet gehoord, maar op die site van Op Pad staat een lijstje met alle dorpjes waar ze doorkomen, dus die kan ik waarschijnlijk met een beetje uitvogelen in de omgekeerde richting volgen.

Eénmaal in home sweet home nederland zijn er van die fantastische :D fietspaden zodat het stukje tot Twente hopelijk een makkie wordt.
Als er in het dichtbevolkte nederland ook nog een paar bossen zijn waar ik discreet mijn tent kan opzetten ( Hier in Frankrijk weinig problemen mee gehad.) kan het een leuke tocht worden.

Bedankt,

Peter