Beste wereldfietser,
Begin februari ben ik uit Utrecht vetrokken op een fietstocht naar Centraal Azie. Momenteel verblijf ik in Istanbul, en ik zal doorfietsen tot begin augsustus. Ik verwacht tegen die tijd aan de voet van de Himalaya te staan, waarbij ik de route Iran-Turkmenistan-Oezbekistan-Kirgizie aanhoud. Omdat het avontuur voor mij bij voorbaat al een eenmalige onderneming zou zijn, ga ik me bij terugkomst weer op iets totaal nieuws storten. Mijn fiets heb ik dus niet meer nodig, en ik zou het zonde vinden om de kosten voor een retour te betalen. Daarom zoek ik iemand die mijn fiets en alle toebehoren van me wil overnemen in Azie. Het gaat om het volgende materiaal (zoals het nu is):
- Koga Miyata Worldtravellerframe uit 2004
- Magura remsysteem
- Shimano Deore XT met nieuwe voorcasette (8X3)
- 26" Mavic velgen
- Hydraulische voorvering
- Nieuwe ketting
- Nieuwe Schwalbe Marathon Plus banden (26x1,75)
- Drie reservebinnenbanden, 3 paar reserve remblokjes, 6 reservespaken
- Fietspomp Topeak met slangetje
- 5 Ortliebtassen (4X Roller Plus en stuurtas) uit 2010 (als nieuw)
- Waterdichte Ortliebzak (grootste formaat)
- Verlichting, bel, veel gebruikte fietscomputer
Ben je geinteresseerd, mail me dan op yurivillarikkers@gmail.com! Ik kan ook recente foto's opsturen.
Groetjes,
Yuri Villa Rikkers
Begin februari ben ik uit Utrecht vetrokken op een fietstocht naar Centraal Azie. Momenteel verblijf ik in Istanbul, en ik zal doorfietsen tot begin augsustus. Ik verwacht tegen die tijd aan de voet van de Himalaya te staan, waarbij ik de route Iran-Turkmenistan-Oezbekistan-Kirgizie aanhoud. Omdat het avontuur voor mij bij voorbaat al een eenmalige onderneming zou zijn, ga ik me bij terugkomst weer op iets totaal nieuws storten. Mijn fiets heb ik dus niet meer nodig, en ik zou het zonde vinden om de kosten voor een retour te betalen. Daarom zoek ik iemand die mijn fiets en alle toebehoren van me wil overnemen in Azie. Het gaat om het volgende materiaal (zoals het nu is):
- Koga Miyata Worldtravellerframe uit 2004
- Magura remsysteem
- Shimano Deore XT met nieuwe voorcasette (8X3)
- 26" Mavic velgen
- Hydraulische voorvering
- Nieuwe ketting
- Nieuwe Schwalbe Marathon Plus banden (26x1,75)
- Drie reservebinnenbanden, 3 paar reserve remblokjes, 6 reservespaken
- Fietspomp Topeak met slangetje
- 5 Ortliebtassen (4X Roller Plus en stuurtas) uit 2010 (als nieuw)
- Waterdichte Ortliebzak (grootste formaat)
- Verlichting, bel, veel gebruikte fietscomputer
Ben je geinteresseerd, mail me dan op yurivillarikkers@gmail.com! Ik kan ook recente foto's opsturen.
Groetjes,
Yuri Villa Rikkers