Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jongerenweekend 24-25-26 juni 2011 - Forum Wereldfietser

Jongerenweekend 24-25-26 juni 2011

In het weekend van 24 t/m 26 juni 2011 is het weer tijd voor het jaarlijkse jongerenweekend van de wereldfietser. We maken een mooie tocht die deels over de LF3 gaat en later overgaat in knooppunten. We starten in de omgeving van Zwolle (zie ook hieronder) en we eindigen bij station Amesfoort.

Programma
We starten even buiten Zwolle. We overnachten camping de Bakspieker. De camping is gelegen richting de N340 naar Dalfsen. Het ligt ongeveer 7 tot 8 kilometer buiten Zwolle.

Contactgegevens camping ‘de Bakspieker’
Hessenweg 14
8028 PA Zwolle
038 4533999/ 06 42984946
http://debakspieker.nl/

De tweede camping is gelegen in Hoenderloo. Ook dit betreft een SVR camping. SVR camping ‘de Krim’.

Contactgegevens camping ‘de Krim’
De krim 10
7351 BL Hoenderloo
055 3781383 / 06 21497830

Op zondag komen we aan op station Amesfoort. Daar kan je weer terug met de trein. Voor de liefhebbers geldt dat ze ook in Barneveld op een camping kunnen gaan staan en dan de maandag terug naar huis kunnen gaan.

Voor wie?
Het jongerenweekend is er voor jongeren van 16 tot 26 jaar. Je hoeft geen lid te zijn van het tijdschrift of wat dan ook om mee te mogen. Deelname is wel op eigen risico

Afstand
Zwolle (camping Bakspieker) naar Hoenderloo: ca. 80 kilometer
Hoenderloo naar Amesfoort: ca. 68kilometer

Kosten
Kosten voor campings en eten zijn voor eigen rekening. Het is ook mogelijk om onderweg aan te sluiten. Om je aan te melden, en voor verdere vragen, kun je mailen naar paul_langenburg@msn.com of gewoon reageren op dit topic.
Ik heb een iemand weten te strikken voor het jongerenweekend en het gaat hoe dan ook natuurlijk door. Zijn er nog meer jongeren die zin hebben in een leuk weekend weg? Geef het dan even door :D
Paul,

Nu wil je toch niet zeggen dat jullie maar met z'n tweeën zijn? Ik mag wel aannemen dat meer jongeren zich hebben opgegeven. Anders moeten we nog wat aan de reclame doen.
We zijn nu met 3 mensen! Kom op, waar blijft de rest :D
Lijkt me leuk! Zijn er inmiddels meer mensen die deelnemen?
Als jij er bij ben, Dreejt, zijn we met 4 jongeren, een stijging van 25 procent ten opzichte van vorig jaar! :D Dus hopelijk ben je er bij!
paul1987 schreef:Als jij er bij ben, Dreejt, zijn we met 4 jongeren, een stijging van 25 procent ten opzichte van vorig jaar! :D Dus hopelijk ben je er bij!
Het klopt dus wat ze zeggen over de jeugd: ze kunnen niet meer rekenen :lol: :wink:
juridische opleiding (juristen kunnen niet rekenen) en jongeren = goede fietsers, maar geen rekenwonders :P , maar ik bedoel natuurlijk 33.3% :D
Eén meer dan vorig jaar?
Dan moet ik ook maar komen... :)
Ik zal er volgend weekeinde bij zijn.
Jasper, Mieke en Kim; hartelijk dank voor het geweldige gezelschap de afgelopen dagen. Ook met het bedroevende weer op zaterdag bleef de sfeer de hele tijd goed en positief :D :D

Fotos en verslag volgen nog.
Het was zeker een mooi weekend!
Zijn er nog foto's van gemaakt?
Jaja. Ik heb er hier een aantal staan: http://ismieke.blogspot.com Met een verhaaltje. Paul ging geloof ik ook nog een verhaaltje schrijven, voor op de website.
Ja ik ben van plan om deze week met een verhaaltje te komen over het jongerenweekend, leuk voor op de site. Ben nu even bezig met mijn scriptie te herkansen :cry:
mieke schreef:Jaja. Ik heb er hier een aantal staan: http://ismieke.blogspot.com Met een verhaaltje. Paul ging geloof ik ook nog een verhaaltje schrijven, voor op de website.
Leuk verslagje Mieke en illustratieve foto's erbij.
Zo zien al die jongeren wat ze gemist hebben en zijn ze er volgende keer allemaal wel bij!