Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 10/4 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 10/4

Hallo

Op zondag 10 april is er weer een rondje Groningen, deze keer starten we vanaf het station van Winschoten :D . We starten om 10.00 uur bij het stationsgebouw aan de kant van het spoor. De tocht voert via een mooie route naar Bourtange, terug gaan we onder andere via Rhederveld. De tocht is ca. 65 tot 70 km lang.

Na afloop gaan we nog naar huize Langenburg voor een lekkere versnapering aan het eind van een mooie route.

Groeten

Paul

Edit: tijdstip toegevoegd.
Sjonge Paul,

Je hebt het maar druk met al die organisaties.
Ik (en misschien Mevr. vd Veeke ook wel) ga proberen erbij te zijn.
Hoi Paul,

Linda en ik zullen ook proberen erbij te zijn.

Ronnie
Ha die Paul,

Ook ik ga proberen om er dan bij te kunnen zijn.

Groeten,

Sietse
Hallo

Hartstikke fijn! Dat gaat weer een mooie tocht worden :D
Hallo Paul,

Dat klinkt veelbelovend! Dat wil ik graag meemaken. Echter....het lijkt dat het OV niet echt wil meewerken. Ik vind geen andere optie op de NS site dan een (stop)bus om 8.19u die dan om 9.24u in Winschoten is. Maar mijn fiets mag niet in een bus, en de tijd is ook niet ideaal.
Rijdt er geen trein op zondagmorgen naar Winschoten????

Cilia
Hoi Cilia,

Heb zonet even voor je rondgekeken en geinformeerd en normaal gaat er een trein om 09.19 uur naar Winschoten in plaats van een bus. Heb vervolgens even geinformeerd bij arriva en die wisten het ook nog niet :evil: . Ik zal het even voor je in de gaten houden wat er gaat gebeuren die dag op dat traject, maar hier is nog niets bekend over dat de trein niet rijdt ivm onderhoud ofzo.

Nog even afwachten dus.

Gr Paul
Hallo,

Slecht nieuws: in het weekend van 10 april 2011 zijn er werkzaamheden aan het spoor tussen Groningen en Leer, je kan dus niet met de fiets in de trein :x

Hoe gaan we dit oplossen?
Ik kan één fiets, inclusief eigenaar, oppikken in Groningen. Rijden we verder, minder duurzaam, per automobiel naar Winschoten.

groet, J
paul1987 schreef:Hallo,

Slecht nieuws: in het weekend van 10 april 2011 zijn er werkzaamheden aan het spoor tussen Groningen en Leer, je kan dus niet met de fiets in de trein :x

Hoe gaan we dit oplossen?
Uitslapen? Station Winschoten is net iets dichterbij dan Groningen :D
Als Saskia niet naar haar moeder gaat, dan kunnen we met de auto komen en hebben wij in elk geval geen trein nodig. Als ze wel naar haar moeder gaat, dan heb ik ook een probleem.

Misschien even afwachten tot duidelijk is voor hoeveel mensen dit een probleem is?
En afhankelijk daarvan een plan trekken?
Hallo,

Jan als je dat zou willen doen dan zou dat natuurlijk heel erg mooi zijn. Had er al op gehoopt dat je er bij zou zijn. Op dit moment zijn we met 6 man (heb nog niets van Ronald en Ineke gehoord, hopelijk redden ze het om er bij te zijn) waarvan 3 voolopig.

Edit: Op zondag is er parkeergelegenheid genoeg bij het station Winschoten, normaal wel in elk geval, zeker om dat tijdstip.

Groeten Paul
paul1987 schreef:Hallo,

Slecht nieuws: in het weekend van 10 april 2011 zijn er werkzaamheden aan het spoor tussen Groningen en Leer, je kan dus niet met de fiets in de trein :x

Hoe gaan we dit oplossen?
Ja, het staat op de website van de NS: http://www.ns.nl/werktrajecten/index.fo ... er_9_10apr

Waarom niet de andere kant op, Buitenpost bijvoorbeeld?
Er gaat nog iemand mee, een leeftijdsgenoot, dus we hebben eindelijk de verjonging erin gekregen :P , nu nog zo enthousiast maken dat die vaker mee gaat fietsen. :D
Hoi,
Ik had 10 april al vrijgehouden voor de wereldfietserfietstocht, maar zonder trein komt ik niet in Winschoten en om nu vanuit Haren heen en weer te rijden, dan wordt het wel een enorm lange tocht... Als de vertreklocatie Winschoten blijft, dan ga ik helaas deze maand niet mee :(
Groet, Petra.
hallo

Wij fietsen ook weer mee, leuk eens een ander startpunt.
En Hans jij kan met ons mee rijden.

Paulus en Co
dejong666 schreef:hallo

Wij fietsen ook weer mee, leuk eens een ander startpunt.
En Hans jij kan met ons mee rijden.

Paulus en Co
Mooi, want Saskia gaat inderdaad op zondag naar haar moeder omdat op die dag de kinderen ook mee kunnen.
Ik hoop dat Petra ook nog een lift kan vinden.
Paul,
Jaap heeft me een lift aangeboden, (waarvan ik dankbaar gebruik hoop te maken) dus ik kan op tijd in Winschoten zijn.
Is er nog iemand die Petra mee kan nemen??
En Marten volgens de routebeschrijving van Google maps (lopen) is het vanuit Kielwindeweer naar station Groningen 20,9km en naar station Winschoten 20,9km!! niks uitslapen dus, behalve natuurlijk als jij een "sluiproute" weet
Fleurke schreef: En Marten volgens de routebeschrijving van Google maps (lopen) is het vanuit Kielwindeweer naar station Groningen 20,9km en naar station Winschoten 20,9km!! niks uitslapen dus, behalve natuurlijk als jij een "sluiproute" weet
Daar gaat mijn weekend! :(
m-gineering schreef:
Fleurke schreef: En Marten volgens de routebeschrijving van Google maps (lopen) is het vanuit Kielwindeweer naar station Groningen 20,9km en naar station Winschoten 20,9km!! niks uitslapen dus, behalve natuurlijk als jij een "sluiproute" weet
Daar gaat mijn weekend! :(


Doe jij een heel weekend over 20 km. 8)