Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 'Oude wereldfietsers' organiseren een gezellig weekend! - Forum Wereldfietser

'Oude wereldfietsers' organiseren een gezellig weekend!

Hallo lieve mensen!

Inmiddels alweer enkele maanden en zelfs 1 jaar en 8 maanden geleden vertrokken Mirjam, Lars en Yvette vanuit Nederland om elk hun avonuur op hun eigen manier te beleven... 8)

Nu komen wij allemaal tegelijk weer terug en zouden het geweldig vinden om ons avontuur nog even door te zetten en dat tijdens een fietsweekend met jullie!!
op 13, 14 en 15 mei 2011!!! :D

Waar we gaan ontmoeten moeten Lars en ik nog onderzoeken, maar plaats het alvast in je agenda! Lars en yvette gaan eerst nog een stukje fietsen in Zuid-Afrika, waar Yvette inmiddels al meer dan 2,5 jaar woont... en die jullie als metgezellen mist..

we zullen op vrijdag 13 mei (het geluks getal voor een top weekend) avond alvast verzamelen op een camping ergens midden Nederland en dan zaterdag en zondag lekker fietsen en kletsen! zeker elke dag ongeveer 70 km... ik, Yvette, heb alleen mijn race fiets, dus dit wordt zeer ligt gewicht in pakken.. :wink: of misschien dat we op een camping blijven en vanuit daar fietsen.. maar goed, wat wij natuurlijk super zouden vinden dat jullie die ons kennen, of willlen leren kennen, er ook bij zijn!! :wink:

stuur een email naar Yvette via email adres: fietsenster2@hotmail.com voor je aan te melden en dan ontvang je snel meer nieuws over de route enz..

ik hoop jullie verhalen te horen, lekker Nedelanders om ons heen te hebben, en dan ook nog eens zelf wereldfietsers!! wat wil een mens nog meer om te weten dat dit gegarandeert een geslaagd weekend gaat worden.!!!

groeten,
Mirjam, Lars en Yvette
Een weekend om niet te missen geloof ik:),

En nu maar kijken of ik vrij kan krijgen :roll:
Yvette, Lars en Mirjam,

Wat een topidee!!!! Ben benieuwd naar jullie belevenissen van de laatste tijd (en daarvoor :) ) Dapper dat jullie naar Nederland komen. :o

Groeten,
Rutger
Yvette, ik zal er deze keer wel zijn :wink:
( Yvette had voor mij een welkomstfeestje georganiseerd op een woensdag; ik arriveerd in Tulbagh op een zondag en vertok maandag alweer naar Capetown, zo had ik het geplanned en het kwam goed uit, voor mij dan want de dinsdag 15 km voor Capetown kwam ik Helen Lloyd tegen, zie www.takeonafrica.com ... )

Anyway ...

Leuk, geweldig, komt allen !!!

Lars
Ik weet niet of jullie al een locatie hebben gekozen, maar dit is wel een mooie in de Achterhoek. Www.dehartjens.nl. Vanaf daar kan je leuke tocht maken. Op aanvraag kan er een wijnproeverij geregeld worden. Het is een Nederlandse wijngaard!! En dat valt mee hoor. :D Wel bijzonder toch om zo de terugkomst te vieren, lijkt me.
Groeten,
Rutger
wereldfietser sinds 1994, maar nog niet verzadigt
Hoi Rutger en anderen,

Azewijn is een mooie locatie voor dit weekend denken Yvette en ikzelf :D
Nu maar hopen dat er een hoop mensen komen :wink:

Rutger, ik heb je een pb tje gestuurd.

Groetjes allen en tot gauw !

Lars
Lars en Yvette,

Ik ga de locatie De Hartjens op de hoogte stellen. Wordt vervolgd dus. De camping ligt vlakbij 's Heerenberg (een mooi fietsgebied) en het veld is groot. Dat zal wel goed komen. Wel benieuwd hoeveel mensen er komen.

Groeten,
Rutger
Lars, Mirjam en Yvette,

erg leuk idee! Dat moet wel een leuk weekend worden. Jammer genoeg is het voor mij enkele weken te vroeg. Ik ben dan nog net niet terug van mijn trip.
Maar ach, er komen vast wel weer andere weekenden waarop om een kampvuur ervaringen gewisseld kunnen worden.
Veel plezier met thuiskomen!

Sjirk
Camping de Hartjens in Azewijn (bij 's Heerenberg) is vastgelegd van 13 tot 15 mei. Bij genoeg belangstelling kan er een barbecue of buffet georganiseerd worden (circa 15 euro p.p.) en een wijnproeverij (vanaf 5 euro p.p.).

Yvette en Lars. Hier in Nederland hebben we nu het fietsknooppuntensysteem waardoor routes heel makkelijk te fietsen zijn. Ik dacht zelf aan een 78 km route langs Achterhoekse wijngaarden. Onderweg komen we er dan langs vijf en eindigen dan op het wijngoed Avitera waar ook de camping is. Genoeg gelegenheden om het glas te heffen!!

Wie komt er ook? En wie eet en drinkt mee? Zo heb ik enigszins een idee hoeveel mensen er precies komen.

Groeten,

Rutger
we haken aan....2 personen....eten en drinken moet een mens:)
Ik ben afhankelijk van een nieuwe rooster op mijn werk, als goed is kan ik iets nuttigs melden 2 weken voor het weekend :)
Inmiddels alweer enkele maanden en zelfs 1 jaar en 8 maanden geleden vertrokken Mirjam, Lars en Yvette vanuit Nederland om elk hun wereldfiets-avontuur op eigen manier te beleven.
Nu komen zij allemaal tegelijk weer terug en zetten het avontuur nog even door tijdens een fietsweekend met jullie, en wel op 13, 14 en 15 mei 2011 !!!

We kamperen het hele weekend in de Achterhoek op camping de Hartjens in Azewijn (bij 's Heerenberg).
Bij genoeg belangstelling kan er een barbecue of buffet georganiseerd worden (circa 15 euro p.p.) en een wijnproeverij (vanaf 5 euro p.p.).
Dankzij het fietsknooppuntensysteem kunnen we heel makkelijk routes maken, bijv. een 78 km lange route langs Achterhoekse wijngaarden. Onderweg komen we er dan langs vijf en eindigen op het wijngoed Avitera waar ook de camping is. Genoeg gelegenheden om het glas te heffen.

Mirjam, Yvette en Lars hopen jullie verhalen te horen, lekker Nedelanders om ons heen te hebben, en dan ook nog eens zelf wereldfietsers, wat wil een mens nog meer om te weten dat dit gegarandeert een geslaagd weekend gaat worden.
Stuur een email naar Yvette via email adres fietsenster2@hotmail.com .
Ik ben van de partij,

Yvette bereid je voor, voor een stevig ondervraging over ZA,
Lars, likewise for the rest of Africa,
Mirjam, jij hebt al heel lang een knuffel en biertje te goed van mij :lol:

Ik heb er zin in :D
Lijkt me een gaaf weekend. Ik ben er ook bij!
Hoi allemaal,

Ik kreeg net een brief binnen waarin staat dat ik op 12 mei geopereerd ga worden. Weet nog niet helemaal zeker of ik dan helemaal hersteld ben en lange afstanden kan fietsen. ik hoop het wel, want ik heb er zien in. Mogelijk kom ik dan alleen kamperen. Pfff.

Rutger
Hoi Rutger,

Sterkte met de operatie, het is niks ernstigs mag ik hopen ?
Het zou leuk zijn als je kon komen :D

Groetjes
Misschien kan iemand met een tandem Rutger ophalen?
Roald schreef:Misschien kan iemand met een tandem Rutger ophalen?
Ik hou me aanbevolen :D :D
Een fietsriksja zou nog leuker zijn.
:) Rutger
Mooi Initiatief,

Een tochtje bij mij door de achtertuin in mijn geboorte streek... leuk! Helaas kan ik er niet bij zijn, ik stap dit weekend op de fiets voor een maand of 3 door oa. de Balkan.

Ik wens jullie heel veel plezier en Achterhoekse wijn! :wink:

Henk.

Kunst en fietswerk http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
Hoi,

Realiseerde me vannacht dat na de operatie op 12 mei het nog ongeveer 2 dagen duurt voordat ik weer geheel hersteld ben. :evil: :twisted: Ik kan dus helaas helaas niet komen.
Maar ik hoop dat ik dan ook daarna weer geheel hersteld ben en weer als een speer kan fietsen.
Veel plezier en niet de hele wijnvoorraad van Huub opdrinken!!!
Rutger