Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Deventer 1: zondag 3-4 - Forum Wereldfietser

rondje Deventer 1: zondag 3-4

Het wordt eens tijd voor een zondags rondje in het oosten van het land!
Deventer is een perfecte uitvalsbasis voor een aantal mooie tochten. Wat gaan we doen?
De route gaat via nieuw Heeten de Sallandse heuvelrug op waar een klimmetje volgt de Haarlerberg op met als beloning een mooi uitzicht over de verre omgeving. We volgen verder de LF 15 via Luttenberg naar Haarlo waar op de Luttenberg als het aardig weer is eventueel geluncht kan worden. We passeren kasteel Nijenhuis in Heino (bezichtiging mogelijk) en rijden naar Wijhe waar we de LF 3 oppikken richting Deventer.
En als het weer ook nog meewerkt wordt het een mooie tocht door het Sallandse land !

Datum: zondag 3 april
Lengte route: 85 km
Verzamelpunt: voorkant/hoofdingang station Deventer
Tijd: 9.30 uur

Ben & Ingrid
Goed Plan!! Naast de deur voor me :D

Ik ga mee!!

Henk uit Zutphen
Leuk idee! Wat zal het tempo zijn?
Hoi Eric,
Leuk dat je meedoet! Tempo laten we een beetje van het groepje afhangen, maar denk aan 18-22 km p/uur.

Ben
Leuk Ben, een rondje door mijn nieuwe achtertuin :D
Als er een activiteit is op 800 meter van huis dan maak ik daar tijd voor, waarschijnlijk zwaai ik wel iets eerder af wegens andere verplichtingen.

Tot zondag (ik zal duimen voor wat droog weer)

Wouter
Dag Ben, Ingrid, Wouter en vriendin,

Het was en een mooie tocht die we gefietst hebben en erg gezellig was het ook.
Voor mij was dit de eerste keer in groepsverband met Wereldfietsers. [ben al lid vanaf dag 1 :( ] maar nog nooit aan een tocht meegedaan.

Moet zeggen.... het is voor herhaling vatbaar.

Volgende keer gaan we vanuit Zutphen weg ri Achterhoek, dan zet ik een mooie toch uit :D

tot dan....

Groet Henk. kunst en fietswerk http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
Hoi Eric,
Waar was je? We hebben nog een kwartier op je gewacht maar zijn toen maar vertrokken.

Groet,
Ben