Wat ik mis op dit forum is dingen die te huur zijn...
Wat ik mij afvraag is of erg geen mensen zijn die fiets uitrusting liever willen huren in plaats van deze meteen te kopen?
Misschien zeg je na 2 weken fiets vakantie wel had ik die fiets maar nooit gekocht en had je het allemaal anders voorgesteld?
Ik denk dat de meeste vakantie spullen meer tijd doorbrengen op zolder dan dat ze daadwerkelijk in "actie" zijn? Of heb ik het nou helemaal verkeerd???
Bij mij tenminste wel helaas....was die VUT maar begonnen!
Ik zou mijn fietsen / vakantie arsenaal wel willen verhuren tegen een schappelijke huurprijs? Alleen wat is een schappelijke huurprijs? Zijn daar tarieven voor als je kijkt naar aanschafprijs / duur van de huurperiode?
Wie heeft daar ideeën over?
In de aanbieding:
Santos travelmaster special 21" frame, 26" wielen
Gazelle Katmandu 51 cm frame met 28" wielen
Alleweder (sigaarfiets) of Flevobike (gedeelde Rohloff naaf dus de één of de ander is te huur, heb immers maar 1 naaf )
Eenwielige aanhanger met 60 liter waterdichte tas (tas tevens wasmachine !)
Diverse fietstassen
Ultraligh hogan tent
Thermarest matje
3 persoons bungalow tent
Kan ik hiermee de discussie op gang brengen...?
Waarom moet vakantie al zoveel geld kosten voor je de fiets nog niet eens gestart hebt.....dat moet toch anders kunnen?
Groet Johan
Wat ik mij afvraag is of erg geen mensen zijn die fiets uitrusting liever willen huren in plaats van deze meteen te kopen?
Misschien zeg je na 2 weken fiets vakantie wel had ik die fiets maar nooit gekocht en had je het allemaal anders voorgesteld?
Ik denk dat de meeste vakantie spullen meer tijd doorbrengen op zolder dan dat ze daadwerkelijk in "actie" zijn? Of heb ik het nou helemaal verkeerd???
Bij mij tenminste wel helaas....was die VUT maar begonnen!
Ik zou mijn fietsen / vakantie arsenaal wel willen verhuren tegen een schappelijke huurprijs? Alleen wat is een schappelijke huurprijs? Zijn daar tarieven voor als je kijkt naar aanschafprijs / duur van de huurperiode?
Wie heeft daar ideeën over?
In de aanbieding:
Santos travelmaster special 21" frame, 26" wielen
Gazelle Katmandu 51 cm frame met 28" wielen
Alleweder (sigaarfiets) of Flevobike (gedeelde Rohloff naaf dus de één of de ander is te huur, heb immers maar 1 naaf )
Eenwielige aanhanger met 60 liter waterdichte tas (tas tevens wasmachine !)
Diverse fietstassen
Ultraligh hogan tent
Thermarest matje
3 persoons bungalow tent
Kan ik hiermee de discussie op gang brengen...?
Waarom moet vakantie al zoveel geld kosten voor je de fiets nog niet eens gestart hebt.....dat moet toch anders kunnen?
Groet Johan