Additionally, paste this code immediately after the opening tag: camping bij Gouda - Forum Wereldfietser

camping bij Gouda

Weet iemand een camping in de buurt van Gouda die begin volgende week open is?

Alvast bedankt, Ronald
Http://www.communitywalk.com/map/14583: deze gebruik ik meestal.

Hier http://www.plattelandvakantie.nl/nl/zoeken vind je adressen die je zelf kunt nabellen.
Op een kilometer of 20 afstand op een prachtig plekje in de Alblasserwaard is een paalkampeerterreintje waar je in elk geval legaal kan staan. Het kan zijn dat de waterpomp nog uit bedrijf is. Zie website van Staatsbosbeheer.
Camping Streefkerk in Haastrecht. Of camping Reeuwijkse Hout.
Bedankt allemaal, ik heb inmiddels een "wintercamping" gevonden in Bodegraven.
Ja dat is ook een goede. Is dat toevallig in de Meije? Ben benieuwd naar de ligging. Ik ben zelf geboren en getogen in Bodegraven. Ik heb daar pas in de Reiskrant van de Telegraaf een stukje over geschreven. Online vind je dit nog wel terug. Eh mocht je van bier houden, ga dan naar Brouwerij de Molen. En natuurlijk is Bodegraven het kaasdorp!
Hoi Rutger, ik zie je berichtje nu pas, ben net terug van de lentetocht. Het was SVR camping "De Hollandseboerderij" vlakbij Meije (Bodegraven) Prima camping, vriendelijke ontvangst, goede douche met drukknop, toiletpapier en warm afwaswater en dat alles voor maar 6 euro (prijs van 2010 omdat de nieuwe prijs nog niet bekend was) En ook nog in een mooie omgeving.

Ronald
Hoi Ronald,
Ja leuk. Was het nu in de Meije of vlakbij de Meije? Er is ook een adres in de Meije was ze aan polsstokverspringen over de sloot doen. Of is dat ook al weer tig jaar geleden? Heb je een website adres voor me dan kan ik er misschien een fietsweekend van maken. Compleet met bezoek aan kaasmakerij en brouwerij de Molen.
Groeten,
Rutger
Hoi Rutger,

Die camping ligt tussen het dorp Meije en Bodegraven aan het kronkelende riviertje De Meije. Aan de Nieuwkooopse plassen met het historische fiets- en wandelpad "het Oortjespad" .
Het lijkt mij een prima camping voor een groep omdat er veel mogelijkheden zijn voor groepen zoals zalen en barbecues kijk maar maar eens op de site http://www.hollandseboerderij.nl/
Ronald van der Perk schreef: Die camping ligt tussen het dorp Meije en Bodegraven aan het kronkelende riviertje De Meije. Aan de Nieuwkooopse plassen met het historische fiets- en wandelpad "het Oortjespad" .
Hoho, niet dat het belangrijk is, maar het Oortjespad ligt veel oostelijker, nl. bij Kanis en is een gewone asfaltweg die naar een recreatiegebiedje voert. Dat recreatiegebied heet Oortjespad evenals die asfaltweg.

Het mooie fiets- en wandelpad door de Nieuwkoopse Plassen, dat begint bij de opvallende watertoren (met de bijnaam Pietje Potlood), heet Meijepad.

Afbeelding
Oortjespad in de winter