Additionally, paste this code immediately after the opening tag: The Plug van Tout Terrrain?? - Forum Wereldfietser

The Plug van Tout Terrrain??

Is er iemand die ervaring heeft met de Plug van TT?

Ik las een nogal teleurstellend bericht over het vermogen van deze lader maar dat was slechts één enkel verslag. Zou graag horen dat het anders is en dat deze Plug niet alleen netjes is weggewerkt in de stuurpen maar ook nog behoorlijk stroom levert.

Wie heeft 'm geprobeerd of wie weet meer?

Frank
frank bueters schreef:Is er iemand die ervaring heeft met de Plug van TT?

Ik las een nogal teleurstellend bericht over het vermogen van deze lader maar dat was slechts één enkel verslag. Zou graag horen dat het anders is en dat deze Plug niet alleen netjes is weggewerkt in de stuurpen maar ook nog behoorlijk stroom levert.

Wie heeft 'm geprobeerd of wie weet meer?

Frank
dat stond in Fahrradzukunft, of heb jij een andere bron
Ken ik niet, maar als daar dezelfde kritiek wordt geuit zal het wel min of meer waar zijn vrees ik. Jammer.
Lauke heeft 'm getest tijdens zijn recente vakantie op de Filippijnen http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... in#p117877. Vraag het hem eens?

Gerd
frank bueters schreef:Ken ik niet, maar als daar dezelfde kritiek wordt geuit zal het wel min of meer waar zijn vrees ik. Jammer.
Was meer degelijk meetwerk, maar hij bleef wel heel ;)
GerdC schreef:Lauke heeft 'm getest tijdens zijn recente vakantie op de Filippijnen Vraag het hem eens? Gerd
Hij wil eerst de importeur om zijn mening vragen voor hij een oordeel velt.

Met de website van Fahrradzukunft lijkt iets mis.
Ik heb wel een grafiekje gevonden uit het onderzoek. Al eerder las ik dat de Plug pas stroom levert vanaf 5 Volt, alles of niks. Je zou uit het grafiekje kunnen afleiden dat 5 Volt pas wordt gehaald bij 20 km/uur. Dat verklaart wellicht het lage rendement.

Ik hou me aanbevolen voor een werkende link naar het hele onderzoek. http://www.fahrradzukunft.de krijg ik niet geopend.

Frank
frank bueters schreef:
GerdC schreef:Lauke heeft 'm getest tijdens zijn recente vakantie op de Filippijnen Vraag het hem eens? Gerd
Hij wil eerst de importeur om zijn mening vragen voor hij een oordeel velt.
Dan heb je heel weinig aan zijn test!

Gerd
Op de website van Son staat dit grafiekje. Ik meen daar te lezen dat 5 Volt output al wordt bereikt bij iets meer dan 10 Km/uur (in een 28 inch wiel).
Kan iemand uitleggen waarom de Plug pas bij 20 Km/uur 5 Volt kan leveren? Gaat er zoveel verloren bij het omvormen? Is het apparaat heel inefficiënt?

Frank
frank bueters schreef:Op de website van Son staat dit grafiekje. Ik meen daar te lezen dat 5 Volt output al wordt bereikt bij iets meer dan 10 Km/uur (in een 28 inch wiel).
Kan iemand uitleggen waarom de Plug pas bij 20 Km/uur 5 Volt kan leveren? Gaat er zoveel verloren bij het omvormen? Is het apparaat heel inefficiënt?

Frank
Als de TT bij dezelfde snelheid minder vermogen levert dan andere apparaten is de electronica niet efficient. Het rendement kan ev wel hoger zijn (ie de dynamo wordt niauwelijks geremd) maar dat is dan een schrale troost

Misschien dat het registreren en PDF downloaden bij Fahradzukunft nog wel werkt?
m-gineering schreef:Misschien dat het registreren en PDF downloaden bij Fahradzukunft nog wel werkt?
Niets. De hele website is leeggehaald.
frank bueters schreef:
m-gineering schreef:Misschien dat het registreren en PDF downloaden bij Fahradzukunft nog wel werkt?
Niets. De hele website is leeggehaald.
Idd zelfs 'Kontakt' doet het niet, maar daar weet ik wel wat op ;). Eens kijken of dat helpt
m-gineering schreef: Idd zelfs 'Kontakt' doet het niet, maar daar weet ik wel wat op ;). Eens kijken of dat helpt
Hielp inderdaad :D
m-gineering schreef:
m-gineering schreef: Idd zelfs 'Kontakt' doet het niet, maar daar weet ik wel wat op ;). Eens kijken of dat helpt
wat is je geheim, cache?
frank bueters schreef:
m-gineering schreef:
wat is je geheim, cache?

relaties ;)

(en nu hebben ze me meteen ook voor een verhaal gestrikt )
m-gineering schreef:

relaties ;)

een stukje over hoe FZ verdween en miraculeus herrees? Ze zijn weer online :)
frank bueters schreef:
m-gineering schreef:

relaties ;)

een stukje over hoe FZ verdween en miraculeus herrees? Ze zijn weer online :)
zoiets?
"unser PHP-Skript Programmierer hatte da wohl gestern abend einen Fehler
eingebaut, der bei seiner speziellen Browsereinstellung nicht aufgefallen
ist. Gerade hat es ein daruf angesetzter Kollege wieder geradegebogen"

8)
m-gineering schreef:zoiets?
"unser PHP-Skript Programmierer hatte da wohl gestern abend einen Fehler
eingebaut, der bei seiner speziellen Browsereinstellung nicht aufgefallen
ist. Gerade hat es ein daruf angesetzter Kollege wieder geradegebogen"

8)
Was hij maar gewoon gaan fietsen die Programmierer :roll:

Wel een ontzettend interessant magazine trouwens.
Citycycling is ook net uit de dood herrezen, altijd leuk om in te kijken.