Additionally, paste this code immediately after the opening tag: venetie naar dantzig fietsbeurs - Forum Wereldfietser

venetie naar dantzig fietsbeurs

Graag zou ik een deel van de route venetië - dantzig (ring4) komende zomer willen fietsen. Ik zag dat er op de wandel- en fietsbeurs 2 weken terug bij de stand 'fietsers informeren fietsers' iemand is geweest die deze reis heeft gemaakt. Helaas was ik pas in de middag op de beurs en deze reiziger al vertrokken. Wie o wie kan mij aan een website of reisverslag helpen waarop ik wat informatie kan opdoen.
Of wie heeft ervaring met deze route?
(de beknopte routebeschrijving die voorhanden is, heb ik al gevonden)

groeten Willeke
Het is vijf jaar later en ik ben ook op zoek naar info over Venetie-Gdansk als onderdeel van Ring4, overigens liever in omgekeerde volgorde. Inmiddels zijn er vast al heel wat mensen die hem gereden hebben. Graag wat info over de zwaarte (mijn vrouw zou ook weer mee gaan) en dergelijke. En de mogelijkheid hem dus andersom te fietsen: van noord naar zuid.
Er is ook nog een EV-9 van de Oostzee naar Izola in Slovenië, dat ligt ongeveer tegenover Venetië (en ok zeker een bezoekje waard) Route vindt je hier http://www.biroto.eu/en/cycle-route/eur ... rt00000411
Daarnaast ook nog aanvullende info. Ik zie dat deze niet helemaal volledig is maar met een beetje fantasie is dat wel op te lossen denk ik. Als je de GPX download heb je mogelijk ook een idee omtrent het klim en daalwerk.
Tja,

Op onze website europafietsers.nl vind je een uitgebreide beschrijving van dat deel van ring 4. Inclusief gps tracks als je donateur bent.
[er zijn trouwens nog wat alternatieven te beoordelen, kan je mooi doen als je hem gaat fietsen]
Als routemaker reden we hem de laatste maal van noord naar zuid.

Veel plezier met deze zeer afwisselende route !
gijsbert schreef:Tja,

Op onze website europafietsers.nl vind je een uitgebreide beschrijving van dat deel van ring 4. Inclusief gps tracks als je donateur bent.
[er zijn trouwens nog wat alternatieven te beoordelen, kan je mooi doen als je hem gaat fietsen]
Als routemaker reden we hem de laatste maal van noord naar zuid.

Veel plezier met deze zeer afwisselende route !
Wat een leuke retrowebsite staat er onder je bericht. Vooral de handleiding computers. Back to the nineties!