Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Trekking fiets + fietstassen ortlieb te koop - Forum Wereldfietser

Trekking fiets + fietstassen ortlieb te koop

Voor iemand die van plan is een fietsreis te maken en nog niet over een degelijke uitrusting beschikt bied ik mijn trekkingfiets merk Thompson alsook fietstassen van het merk ortlieb te koop aan.
Ik ben van België maar mijn advertentie kun je vinden op marktplaats.nl onder de link:
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=2&fs=1
Mensen die interesse hebben mogen me altijd mailen om inlichtingen!
Ik heb niet zozeer interesse in je fiets, maar eventueel wel in je tassen. Behoort dat tot de mogelijkheden en zo ja, heb je daarvoor ook een prijs in gedachte?
Aan iedereen die interesse heeft voor de tassen wel eerst doe ik een poging om fiets + tassen te verkopen.
Ik ben dus op de eerste plaats op zoek naar iemand die de trekkersmicrobe pas te pakken heeft en een degelijke uitrusting aan het zoeken is.
Indien het me niet lukt of indien er iemand de fiets apart koopt dan zal ik verder kijken om de tassen te verkopen.
Immers, er is voldoende interesse in die tassen en die zal ik later ook wel kunnen verkopen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Hier mag een slotje op want mijn poging is geslaagd om alles in één keer te verkopen. Groeten aan iedereen en veel fietsplezier!