Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:lijkt me een slecht plan, de kracht van dit soort afspraken is dat ze vast staan. Als iedereen aan de data gaat zitten sjorren omdat het morgen regent, de kat moet bevallen, het carnaval is, er nog een proefwerk geleerd moet worden of andere individueel heel belangrijke argumenten weet niemand waar die aan toe is en zakt het gauw in.paul1987 schreef:hahaha, grappig dat je het plaatst, wou het vanavond zelf ook al doen. Probleem is dat mijn moeder op zondag jarig is en helaas niet mee kan fietsen Zou het voor een keer anders in de derde week van maart kunnen?
Klinkt bijzonder onpractisch, maar aan de andere kant: het kon minderMartin E. van Doornik schreef:Ik heb bij het renoveren van mijn huis een lelijke val gemaakt en ben in het UMCG beland. Zeer pijn in mijn bekken en ik zit nu thuis in de wisselwoning te herstellen. Fietsen kan ik voor tijdelijk wel vergeten.
Dat lijkt me inderdaad wat onhandig. Gaat het nu allemaal wel lukken, Martin?Martin E. van Doornik schreef:Ik heb bij het renoveren van mijn huis een lelijke val gemaakt en ben in het UMCG beland. Zeer pijn in mijn bekken en ik zit nu thuis in de wisselwoning te herstellen. Fietsen kan ik voor tijdelijk wel vergeten.
Suggstei: paspoort mee, bij nieuw Statenzijl de sluis over en dan afzakken?paul1987 schreef:Ik vind het een prima plan! Ik zal de komende tijd eens goed nadenken over een leuke route, heb wel al wat in mijn hoofd maar ik zal eens kijken of ik de aansluiting zo kan maken dat het ook goed komt