Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 13/3 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 13/3

Start 13 maart om 10:00 bij het Peerd van Ome Loeks

Route nog te bepalen, suggesties welkom: 50-80 km afhankelijk van het weer, zin en de hoeveelheid koffie en appeltaart
hahaha, grappig dat je het plaatst, wou het vanavond zelf ook al doen. Probleem is dat mijn moeder op zondag jarig is en helaas niet mee kan fietsen :x Zou het voor een keer anders in de derde week van maart kunnen? :P
paul1987 schreef:hahaha, grappig dat je het plaatst, wou het vanavond zelf ook al doen. Probleem is dat mijn moeder op zondag jarig is en helaas niet mee kan fietsen :x Zou het voor een keer anders in de derde week van maart kunnen? :P
lijkt me een slecht plan, de kracht van dit soort afspraken is dat ze vast staan. Als iedereen aan de data gaat zitten sjorren omdat het morgen regent, de kat moet bevallen, het carnaval is, er nog een proefwerk geleerd moet worden of andere individueel heel belangrijke argumenten weet niemand waar die aan toe is en zakt het gauw in.
hmm, je hebt gelijk, het is idd altijd de kracht van dit clubje geweest dat we gewoon niet van datum verschuiven. In dat geval zal ik er niet bij zijn, tot de volgende ronde! :D
Vergeet je niet aan te melden voor deze fraaie tocht onder leiding van Marten :P

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de tocht van zondag niet doorgaat wegens gebrek aan belangstelling. :P
Je hebt gelijk Paul.

We zouden graag weer een keertje mee willen maar we hebben zo'n druk weekend dat het weer niet gaat lukken. :cry:

Ik hoop wel dat er nog andere gegadigden zijn.
Ik heb een Italiaanse gast van het werk over de vloer. Ik ben er nog niet over uit of ik hem mee kan krijgen.
Wim
Ik heb bij het renoveren van mijn huis een lelijke val gemaakt en ben in het UMCG beland. Zeer pijn in mijn bekken en ik zit nu thuis in de wisselwoning te herstellen. Fietsen kan ik voor tijdelijk wel vergeten.
Martin E. van Doornik schreef:Ik heb bij het renoveren van mijn huis een lelijke val gemaakt en ben in het UMCG beland. Zeer pijn in mijn bekken en ik zit nu thuis in de wisselwoning te herstellen. Fietsen kan ik voor tijdelijk wel vergeten.
Klinkt bijzonder onpractisch, maar aan de andere kant: het kon minder ;)

beterschap!
Martin E. van Doornik schreef:Ik heb bij het renoveren van mijn huis een lelijke val gemaakt en ben in het UMCG beland. Zeer pijn in mijn bekken en ik zit nu thuis in de wisselwoning te herstellen. Fietsen kan ik voor tijdelijk wel vergeten.
Dat lijkt me inderdaad wat onhandig. Gaat het nu allemaal wel lukken, Martin?
Hoi Martin en anderen,

Als het door gaat zal ik weer van de partij zijn, het lijkt er op dat het weer mee zit :D
Wie volgt!!!

Jan van den Berg
Democratische *) beslissing, morgen route richting Slochteren Noordbroek Zuidbroek Kiel Windeweer (met koffie en apppeltaart) en dan weer terug met een kortere route naar Groningen.

Tenzij er uiteraard op het Stationsplein ook een revolutie wordt ontketend :)

*) one man, one vote, I'm the man :D
Voor de statistiek:
het was droog
we waren met zijn vijven
de applecrumble was krap aan ;)
~75 km

iedereen nog bedankt
Marten,

Bedankt voor de leuke dag!

Ronnie en Linda
Beste medefietsers

Het was een kleine maar hechte groep afgelopen zondag. Marten heel erg bedankt voor het prachtige rondje en de appeltaart, (waarvan ik volgens mij iets té veel gegeten heb) Ineke heeft zich v.erexcuseerd i.v.m andere werkzaamheden. Volgende maand zijn we zeker weer van de partij. We hadden geopperd de volgende keer in Drachten te beginnen. Ik realiseerde mij later; daar is géén station en dus lastig vertrekken. Ik stel voor om af te spreken in Winschoten dan kan Paul zijn rondje aan ons tonen. Is dat een goed idee?

Ronald
Ik vind het een prima plan! Ik zal de komende tijd eens goed nadenken over een leuke route, heb wel al wat in mijn hoofd maar ik zal eens kijken of ik de aansluiting zo kan maken dat het ook goed komt :P
paul1987 schreef:Ik vind het een prima plan! Ik zal de komende tijd eens goed nadenken over een leuke route, heb wel al wat in mijn hoofd maar ik zal eens kijken of ik de aansluiting zo kan maken dat het ook goed komt :P
Suggstei: paspoort mee, bij nieuw Statenzijl de sluis over en dan afzakken?