Additionally, paste this code immediately after the opening tag: carnavalstocht 2011 - Forum Wereldfietser

carnavalstocht 2011

Het weekend van 5 en 6 maart gaan we weer lekker fietsen, en wel van Eindhoven naar Roermond.
Ga ook mee!
Klik hier voor nadere info.
Ben wel benieuwd of de pont recht oversteekt met carnaval... :D :wink:

Ik denk er nog even over, er komt nog een kleine 25 km extra bij voor mij per dag.
In de winter vind ik de totale afstand dan toch wel een beetje, tsja hoe zal ik het zeggen, grensoverschreidend...

Maar na de mooie lezingen van Ellen en van ambassadeur Van Rijn op de beurs,
wat is nou een ritje in de kou in Nederland over vlak asfalt? :) :)

Wie gaan er nog meer mee?
Na het bezoekje aan de F&Wbeurs heb ik wel weer zin en een weekendje weg met de tent :lol:
Waarschijnlijk ga ik ook mee, begin komende week weet ik het zeker. Ik heb wel weer zin in een fietstocht.
Ben dr ook bij.
Ondertussen is het zeker dat ik er bij ben. Net eindelijk eens een thermobroek gekocht, zodat niet weer mijn benen eraf vriezen 's nachts, net zoals met de Sinterklaastocht.

Meteen even een tipje: Bij de Perry is nu alle thermo-ondergoed 3 halen 2 betalen, ook die van Craft.
Ja Marc, en neem ook je warme slaapzak maar mee. Het wordt mooi weer, maar 's-nachts wel koud.
We zijn trouwens al met 11 deelnemers.
Toevallig, jullie fietsen dan ook door mijn woonplaats Leveroy. (Nederweert-Eind, Kelpen-Oler, Leveroy, ... , Horn). Leuk!
Bas1988 schreef:Toevallig, jullie fietsen dan ook door mijn woonplaats Leveroy. (Nederweert-Eind, Kelpen-Oler, Leveroy, ... , Horn). Leuk!
Dat komt mooi uit, dan kunnen we alvast de bestelling doorgeven: graag 12x koffie en 12x vlaai.
Inmiddels zijn we met 16 deelnemers op weg laverend tussen de talloze carnavalsoptochten .
Afbeelding
Nog bekenden op deze foto :wink: (Bron Buienradar)
Alaaf!
De carnavalsstoet is weer huiswaarts gekeerd en heeft genoten van een mooi tochtje van Lampegat (de gekste) naar Remunj (en weer terug). Verkleed als wereldfietser kregen we toch ook heel wat bekijks!
Mooi clubje van 16 uiteindelijk: bedankt allemaal!

Hier een impressie, de rest staat hier.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

groet, Anneke
We werden getrakteerd op zoevend asfalt afgewisseld door onverharde modder- en zandpaden.
We werden getrakteerd op heerlijk koffie en vlaai bij de ouders van Anneke.
We werden getrakteerd op de volle aandacht van lokale carnavalsvierders.
We werden getrakteerd op overlopende riolen in de douches!
We werden getrakteerd op een heerlijke koude nacht.
We werden getrakteerd op een heerlijk verblijf op een perfecte wintercamping.
We werden getrakteerd op een schitterende zonnige zondag met windje in de rug.
En we hebben onszelf getrakteerd op overvloedige maaltijden met als ontbijt maaltijdsoep en pasta met spinazie.

Anneke, Marlous, Henk, Marc, Yvon, Annita, Tim, Marly, Joris, Anneloes, Jos, Helma, Guyonne, Susanne en Roald: bedankt voor dit fantastische weekend!
Hele mooie foto's Anneke, een genot om naar te kijken! Moet wel een toffe tocht zijn geweest met die mooie gezichtsuitdrukkingen :wink:
En bij deze nog wat fotootjes jawel hier van mijn kant!