Additionally, paste this code immediately after the opening tag: advies voor frame - Forum Wereldfietser

advies voor frame

http://cgi.ebay.de/28-Cyclocross-Rahmen ... 483ea8928f

Is iemand bekend met dit frame. Ik ben van plan dit te kopen.

Mario
Jij weet ook niet echt wat je wilt... eergister was er nog een topic over 26"...
rvdh schreef:Jij weet ook niet echt wat je wilt... eergister was er nog een topic over 26"...
Mario vind het gewoon leuk om een fiets te kopen, het ding zelf is maar lastig en niet belangrijk;)
Mij maakt het niet echt uit of die fiets 28 of 26 is. Ik moet gezien mijn omstandigheden voor de beste keuze kiezen.

Ik ben afgekeurd wegens autisme, wat geen leuke ziekte is, daarnaast ben ik van nature een twijfelaar, zeg maar iemand mt een complexe persoonlijkheid.

Maar aan de ander kant heeft het internet tegenwoordig zo veel te bieden dat het maken van keuzes ook moeilijk is.

Mario

PS ik zou graag de Vittorio fiets van Dick willen hebben, maar hij wil hebben dat ze bij elkaar blijven.
mario schreef: Ik ben afgekeurd wegens autisme, wat geen leuke ziekte is, daarnaast ben ik van nature een twijfelaar, zeg maar iemand mt een complexe persoonlijkheid.

.
offtopic voordat sommigen verkeerd gaan denken: Autisme is geen ziekte, het is een afwijking....( het is ook niet te genezen, het leukste is dat vooral de omgeving extra omgangslessen nodig heeft) Dat je een twijfelaar bent ligt meer aan het autisme wat dus gelijk is aan jouw natuur. Elke autist is een complex persoon. De vele vormen maken het er niet makkelijker om.

Ervaringsdeskundige....