Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Travelmaster 2.6 alu vakantiefiets - Forum Wereldfietser

Santos Travelmaster 2.6 alu vakantiefiets

In 2007 heb ik een hele mooie Santos Travelmaster 2.6 alu gekocht. De kleur is matgrijs, 26 inch
wielen met 4 Schwalbe antilek-banden (2 soorten profiel), dragers voor- en achter (oa tubus),
shimano deore xt, verende voorvork, verende zadelpen, zwarte ortlieb-tassen voor en achter,
spatborden, magura oliedruk remmen, etc. Een hele mooie stevige fiets van de hoogste kwaliteit! Goed voor nog jarenlang plezierige fietsvakanties.

Ik heb in totaal zo'n 5 weken ermee gefietst door Europa en op een kras na ziet hij er nog steeds
goed uit. Door een flinke knieblessure ben ik jammergenoeg gedwongen om te stoppen met
fietsvakanties dus wil ik mijn vakantiefiets verkopen... Hij staat nu al bijna twee jaar in de schuur en dat is zonde.

Als je interesse hebt reageer dan even op dit bericht. je kunt dan het beste even langs komen om hem te
bekijken, dat is geen probleem voor mij en ik denk graag met je mee. Ik wil graag alles kwijt dus de
beste prijs kunnen we maken als je alles in 1 keer koopt. de prijs van de losse fiets was 1200 euro
(bon heb ik nog met in totaal 10 jaar garantie op het frame) en met alle extra onderdelen kom ik minstens aan de 2000 euro. Ik denk zelf aan ongeveer de helft van de prijs.

ps het is een maat Large frame (19 inch/ 56 cm) ik ben 1.83 meter en 70 kilo. Door de zadelpen
en de stuurpen en het stuur is hij natuurlijk ook in hoogte verstelbaar.

Conditie: Zo goed als nieuw Merk: Overige merken Aantal versnellingen: 15 tot 20 versnellingen Wielgrootte: 26 inch Framehoogte: 53 tot 57 cm Eigenschappen: Vering
Hoi, ik ben wellicht geinteresseerd in deze fiets. Kun je mij een PB sturen om in contact te komen? Het lukt mij nl. niet een PB te versturen.

Groeten, Ronald.
Een PB kun je op het forum achterlaten door rechtsboven op "nieuwe berichten" te clicken, daarna zie je aan de linkerkant "Bericht samenstellen", click daar op. Zet de username van degene aan wie je het bericht wil sturen in het vierkant aan de linkerkant "versturen naar" en click op "[Naar] toevoegen", geef je bericht een onderwerp titel, maak je bericht en verstuur het.

BTW het duurde enige tijd voor je bericht op het forum verscheen, dit komt omdat wij om spam te voorkomen de eerste berichten van een nieuw lid van het forum eerst moeten goedkeuren.

Veel plezier op het forum.

Frank
Ik ben zeker geinteresseerd in jouw fiets! Het lukt me niet een PM-bericht naar je te versturen. Zou je mij misschien een bericht kunnen sturen? Het lijkt me het makkelijkst even te bellen en wellicht een afspraak te maken?
mijn telefoonnummer is 0620365039.

Hartelijke groet,

Tim van Meer
Is de fiets nog te koop??