Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop : KOGA MIYATA WORLDTRAVELLER - Forum Wereldfietser

Te koop : KOGA MIYATA WORLDTRAVELLER

http://picasaweb.google.com/yannic.vana ... 2182580818

Mooie KOGA WORLDTRAVELLER in prima staat
Wielen, 26' met nieuwe Schwalbe Marathon 1.75
Heeft slechts 6000 kilometer onder de wielen.
Frame maat 57
Volledig Shimano XT afgemonteerd

Uitgerust met fietsalarm
Geüpdate met een Koga vlinderstuur (leer), Brooks-zadel

Onlangs de tandwielen vernieuwd

Slechts 1200 Euro
Je zou mensen kunnen interesseren door ook het maat frame, aandrijfgroep, type rem, grootte wielen/banden ed te vermelden... :D
Staat er toch framemaat etc. of ben ik een beetje moe van het fietsen dat ik het niet meer helder denk!
Pedro1968 schreef:Staat er toch framemaat etc. of ben ik een beetje moe van het fietsen dat ik het niet meer helder denk!
Er staat onder "Laatst gewijzigd door...", dat is'm.
Eet wat, drink wat lekkers en rust even uit :D
Ik weet niet of de framemaat voor mij geschikt is. Ik ben 1,87m lang. Denk je dat deze fiets voor mij passend is? Zo ja, dan heb ik zeker interesse!

Vriendelijke groet,
Tim van Meer
eerlijk gezegd Tim denk ik dat jij beter voor een 60-frame gaat. Ikzelf ben 1.80 m en het is limiet...
Het gaat hier om een mountainbike-achtige vakantiefiets. 26" wielen. Dan mag het frame best iets kleiner zijn. Maar koop nooit een fiets zonder een proefritje te hebben gemaakt!
@timvanmeer: 1,87m en dan een frame van 57cm lijkt me niet passen, alhoewel het inderdaad met mountainbikeframes allemaal net wat anders is. Proefrit!
Mag ik zeggen dat het een hele mooie fiets is?! Waarom doe je er al zo snel (6000km is niets voor zo'n fiets) afstand van?
Hallo.
Wat is het bouwjaar van de fiets.
ps.
Op marktplaats heb ik mijn World Traveller van 2004 te koop. Maat 54 Is te klein voor mijn lengte van 1.80.
Gr.
Bert
Hij is de deur uit, dit bericht mag afgesloten worden.