Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Trekkingfiets dames gezocht maat 52 - Forum Wereldfietser

Trekkingfiets dames gezocht maat 52

Iemand die me helpen kan?
Ik ben op zoek naar een tweedehands trekking fiets, maat 52 (ben 1,70m groot, binnenbeenlengte 79cm)

Groetjes!
Hallo "groetjes",
Mijn vriendin is eigenlijk ook aan een andere fiets toe en is ook niet zo groot. Dus vroeg me af heb je al wat aanbiedingen binnen gekregen? Mocht er een te kleine fiets bij tussen zitten stuur de aanbieding maar door....

Groetjes Johan
Hallo,

Ik heb mijn Gazelle Kathmandu net op marktplaats gezet voor € 450,=.
Framemaat is 51. Ik ben zelf 1.70m. De fiets is echt nog in prachtige staat, ik heb er heel weinig op gereden en heb nu een nieuwe stadsfiets gekocht omdat wij naar de stad zijn verhuisd. De fiets heeft 27 versnellingen, en je kan er veel bagage op meenemen. De versnellingen zijn Shimano Deore XT (het beste van het beste) en hij ziet er ook nog eens supermooi uit en fietst erg lekker, super handig om mee op vakantie te gaan. Ik heb hem bij de fietsenmaker afgelopen herfst nog voor een onderhoudsbeurt gebracht. De lak is nog prima in orde. Er zitten verhogingsschijfjes op de stuurstang, maar die kun je ook weer weghalen voor een sportievere zit, is net wat je zelf fijner vindt.
Ik woon in Arnhem. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Mirjam Rap
email: mirjam@woestehoeve.nl
Hallo,

Ik heb een Cube Touring te koop staan,herenframe maat 51, wit. Nieuw gekocht in april 2008, er is 2000 km mee gereden en is zeer goed onderhouden. Incl. Schwalbe Marathon Supreme banden die ik er op gelegd heb, KCM 9-speed titanium-gold, AXA slot(2 sleutels) en evt. Cordo voordrager voor verende voorvork, originele aankoopbon. Hij is nog verzekerd tot 16-4-2011.
Ik ben zelf 1.64 m en de afstand zadel-stuur was voor mij te lang met blessure tot gevolg.
Voor een indruk: http://www.cube.eu/nl/tour/global-trave ... lver-blue/ (Dit is de versie 2011)
Vraagprijs € 420,-

Als je interesse hebt stuur even een p.b.

Groetjes,
Monique
Ik heb inderdaad iets heel intresants staan wegens stopzetten fietsreishobby.

Een Thorn Nomad steel L 512 met S&S kopeling (26" slopingframe kan uit elkaar geschroefd worden zeer klein te verpakken )
Rohloffnaaf Superversnelingap,maakt schakelen heel éénvoudig ;zelfs mogelijk bij stilstand.Met niks te vergelijken
Tubus voor en achter dragers .
Son naaf dynamo.
Ceramic velgen mavic 717 ceramiic is hard en minder aan slijttage onderhevig dan gewone aluvelgen)
ParalelVbrakes ceramic LXshimano,(nu gelijkwaardig met XTR reeks wordt niet meergmaakt als LX geen olieoverbrenging of piepende schijfremmen gewoon simpel maar een degelijke kabel )kabelkoppelingen remkabel om het demonteren mogelijk te maken.

Schwalbe lekvrije banden en ,brooks zadel titaniumframe,.
Lumotec led Buchmuller voorlicht het beste,ergonhandvaten ,MKS EZY verwijderbare klik of gewone pedalen(zondersleutel of kracht te demonteren pedaal).topeak verstelbare bidonhouders.

Uitzonderlijk Topmatriaal,een fiets zonder zorgen.Kan goed tegen vuil ,slechts 2tandwielen beiden omkeerbaar dus goed voor 25000km onderhoud versnelling pas om de 5000km.+Onderhoudsboek met uitleg en tekeningen.

Zelf samengestelde fiets na veele jaren fietsvakantie's En andere ervaringen met fietsen .De beste spullen gebruikt na veel opzoekingen .
Eenvoud zelve maar zeer degelijk duurzaam matriaal .

Fiets kan in een doos van 80x60x30 .Heel handig om te transporteren .Kan als gewone bagage mee op het vliegtuig en Eurolinebussen .Die laatste nemen anders geen fietsen mee.

Zelf ben ik 1m68 het slopingkader (licht aflopendebuis naar het zadel toe) maakt deze herenfiets ook geschikt voor dames.

Zelf der een 12000 km mee gefietst ook nog veel reserve matriaal ,Tandwielen,ketingen , rohloffolie, reperatiekit rohloffnaaf .

Doe deze met spijt in mijn hart weg en slechts voor €1500.Rohloff verlichting naaf en verlichting kosten nieuw al zoveel.

grootjans_8@hotmail.com
Mooi,
Wim