Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Koga Signature frame(maat 61)diverse onderdelen - Forum Wereldfietser

Te koop Koga Signature frame(maat 61)diverse onderdelen

Hallo vakantiefietsers,daar ik met mijn fietsenmaker een deal heb gesloten(ombouwen naar een ligfiets) heb ik nu losse onderdelen zoals een Koga Signatureframe 2007,zwart met zilver maat 61(puik in de lak) eventueel met niet verende kogavork.Tubus logo dragers(voor en achter)een mooi vlinderstuur: verstelbaar met leer,koplampje B&M plus een achterlicht op bat.(met sensors) adapter voor Ortlieb stuurtas plus tas zelf.Kom je iets tekort,wil je wat veranderen of heb je iets kapot, heb dus het een en ander in de aanbieding alles voor een 1/3 van de nieuwprijs.Alles is los te koop!Bel me 0610037795 of anders een pb.Greetz Pedro
Hallo Pedro,
Misschien handig om wat foto's bij je advertentie te zetten dan verkoop je een fiets makkelijker denk ik. En zou ook je reden erbij vermelden waarom de overstap naar een ligfiets ook een erg aannemelijke denk ik.

Meteen even een reactie op je pb voor mij is framemaat 61 te groot helaas.

Groeten de Flevobiker

Ook toevallig een flevobike gekocht dan hoef je namelijk je handen helemaal weinig te gebruiken :) alleen als je moet remmen.
Ik kan wel een paar fotoos plaatsen maar zie dat niet zo zitten,op de foto lijkt alles mooi en prachtig.Als iemand graag een Signature wil hebben zal ie ook wel weten hoe ze er uit zien,kan alleen met de hand op mijn hart zeggen dat het een mooie en goede fiets is.Greetz Pedro
Zou je wat meer details kunnen geven?
Welke onderdelen, bouwjaar, afgelegde kilometers, ..?

Dan is het iets makkelijk in te schatten of die fiets interessant is :)
Ik heb zelf een Signature en weet wel wat mensen die ook geïnteresseerd zouden kunnen zijn (mond-aan-mond reclame, nietwaar), maar vermits Signature zeer verscheiden op te bouwen is, zal je toch eens uit je kot moeten komen : welke groep ? welk stuur ? welke verlichting ? bagagedrager ? zadel ? enz enz.
Hallo Pedro,

Ik ben eventueel geïnteresseerd in het Koga Signature frame en de vaste voorvork. Is het frame nog te koop? En de vork? Wat is je prijs voor het frame, en de prijs voor de vork? Je schrijft 1/3 van de nieuwprijs. Dus ik vermoed rond de 200 euro voor het frame en een 40 voor de vork?
Is het frame voor 28" wielen (hopelijk) of 26"?
De maat is 61cm, schrijf je. Is het geen 60cm (volgens mij bestaat enkel 57, 60, 63cm)?
Ik ga ervan uit dat het ongeval vrij is en nog perfect recht en stijf?...
Je mag antwoorden via deze site, of rechtstreeks aan mij. Ik ben hier nieuw en weet niet goed wat allemaal kan; misschien kan je rechtstreeks naar mij mailen want voor anderen is dit niet bijster interessant vermoed ik.

Groetjes,
Michiel