Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kettingbladen - Forum Wereldfietser

kettingbladen

Er is al veel over geschreven kettingbladen voor de rohloffnaaf ,nu ben ik eens opzoek naar een kwalitatief beter alternatief dan het nu gemonteerde blad van truvative 42 tandjes, heb er een gevonden
TA - specialities kettingblad 42 t , chinook van € 32,50,is iets duurder dan een truvative blad ,maar is dit nu ook direct een beter blad ?? of is een kettingblad van blackspire voor € 50 een nog betere oplossing ??
(slijtvaster ). alvast bedankt voor de antwoorden ,rene.
rene 57 schreef:Er is al veel over geschreven kettingbladen voor de rohloffnaaf ,nu ben ik eens opzoek naar een kwalitatief beter alternatief dan het nu gemonteerde blad van truvative 42 tandjes, heb er een gevonden
TA - specialities kettingblad 42 t , chinook van € 32,50,is iets duurder dan een truvative blad ,maar is dit nu ook direct een beter blad ?? of is een kettingblad van blackspire voor € 50 een nog betere oplossing ??
(slijtvaster )en kan je een voorblad net als het achterkransje ook
omdraaien ??. alvast bedankt voor de antwoorden ,rene.
TA is keurig, Truvativ duidelik minder.
Een Blackspire Downhill zou ongeveer hetzelfde moeten kosten als de TA, als het een duurdere monoveloce is pas dan op dat het geen 1/8" is, dan past de ketting niet. Ik dacht trouwens dat de Monoveloce er niet was in 42