Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gratis: binnentent Hilleberg Keron 4/4gt - Forum Wereldfietser

gratis: binnentent Hilleberg Keron 4/4gt

Onze geliefde Hilleberg Keron 4 GT is niet meer: de buitentent is helemaal verweerd door het UV licht. Dat geldt echter niet voor de binnentent. De ritsen worden aan een kant wat minder, maar de rest is nog behoorlijk goed. Hetzelfde geldt voor de meeste stokken. Kortom, wie zelf toevallig een binnentent verspeeld heeft kan die van ons gratis en voor niets krijgen.
Wim
Waarschijnlijk weet je dat ook wel, maar je kan (of kon vroeger toch) de buitentent ook apart bestellen bij Hilleberg.
't Is maar dat je geen spijt krijgt van het weggeven van die kostelijke binnentent...
Dank je, dat is erg attent van je. Ik wist het wel, maar daarvoor is deze nu weer niet goed genoeg meer. Een paar jaartjes ja, weer eens tien jaar nee. Bovendien zijn de kids nu ouder en willen echt niet meer bij ons er in. Mijn vrouw en ik zijn dus kleiner gaan wonen, zal ik maar zeggen (een Nammatj 3 GT). Ik ben blij als ik er iemand anders blij mee kan maken die net zit te balen omdat zijn binnentent is opgegeten door een vos of zo.
Deze Keron heeft relatief veel UV voor zijn kiezen gekregen. Als gezin sta je ergens vaak twee dagen, en dan staat hij dus steeds een dag in de volle zon. Ook hebben we er nogal veel mee op de wadden gekampeerd. Na tien jaar was het dus gebeurd.
Wim
Hallo Wim,

Wij hebben twee weken terug een nieuwe Keron 4 GT gekocht en zijn wel geïnteresseerd in een extra binnentent. Nu kan onze kleine nog in de ENORME binnentent erbij. (We zijn een Nallo 3 gewend) Maar over een jaar of uiterlijk twee willen we een extra binnententje maken voor in de punt van de Keron 4 GT, zodat Joris daar zelf in kan slapen. Een extra binnentent als basis om dit binnententje van te maken lijkt ons ideaal. Dus als je je binnentent daar voor op zou willen sturen, graag. Wij vergoeden uiteraard de kosten. (Of kom je misschien naar de fiets en wandelbeurs eind deze maand?

Groeten,

Barbara, Jurgen en Joris
Maar dat gaat toch niet passen? De binnentent is recht en de punt is een punt.
Wim
We willen een oude binnentent als basis. Er zal wel wat aan geknutseld moeten worden. Onze ervaring is dat dingen aanpassen gemakkelijker is, dan iets vanaf niets op moeten bouwen. In een oude binnentent heb je alle benodigde onderdelen in ieder geval al bij elkaar.

Eén kant is al helemaal zoals hij moet worden, de andere kant moet schuin af gaan lopen en aan die kant moet het grondzeil netjes een kuip worden die past in de vorm van de punt. Kwestie van een weekendje knutselen. Maar dat is met mijn salaris een stuk goedkoper dan nieuwe Hillebergonderdelen kopen. ;-)
pm gestuurd. Hij is hiermee vergeven.
Wim