Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: set Agu Quorum achtertassen (rood / in goede staat) - Forum Wereldfietser

Te koop: set Agu Quorum achtertassen (rood / in goede staat)

U kent ze wel: DE Quorums, model 550 KF, rood. (Kijk anders voor meer info op de site van Agu -> Fietstassen -> Quorum.)

De tassen zijn in prima staat. Naden, stof, spanbanden, ophangsysteem; alles is 100% in orde. Ze zijn 3 x 3 weken op reis geweest in de zon (Griekenland, Spanje en Cuba), dus de bovenkant is een tikkeltje verkleurd, maar dat gebeurt nu eenmaal vrij snel bij dit model.

Foto: http://static.marktplaats.nl/fotos/fiet ... /13873.jpg . De tassen zijn natuurlijk "live" te keuren voor aankoop, in Utrecht.

Hallo syvlia;

Uw aanbod zegt me wel iets van die tassen. Eén probleem, ik vermoed dat gij in Nederland woont, ik echter in België. Als je ergens in Zeeland of zo zou wonen is het nog te doen. Nu ben ik toch van plan om deze zomer naar de Waddeneilanden te fietsen. De route zal langs de LF1 en de LF10 lopen. Mocht ge ergens in de buurt wonen kan ik misschien afwijken. En wat is uw vraagprijs als ik mag weten?

Mvg

Hai,

Ik dacht aan 80 Euro.

Langsfietsen in Utrecht kan altijd. Mijn ouders wonen overigens in Breda, da's al weer iets dichter bij de Belgische grens. Misschien biedt dit mogelijkheden?

Opsturen onder rembours / vooruitbetaling behoort natuurlijk eveneens tot de mogelijkheden. Indien gewenst kan ik een aantal detail foto's maken van de tassen.

Tasjes zijn verkocht :wink: .