Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ziet erg ingewikkeld uit! Ik heb in mijn PC het fotobewerkingsprogramma Adobe Photoshop CS. Beelden rechtstreeks uit een digitale camera zijn vaak zo groot als een halve deur. Ik verklein via deze Photoschop tot de grootste breedte of hoogte van 800 pixels. Verder beschik over een zowel foto- als diascanner om foto's en dia's uit de analoge tijdperk te scannen. Helaas zijn 6x6 filmscanners vrijwel nergens te krijgen!vincent schol schreef:Hallo Annemieke, een foto als bijlage aan een forumbericht toevoegen is niet mogelijk. Je kunt wel een link opnemen naar foto op een site. Hier staat uitgelegd hoe dat moet.
Hoe krijg je dat Hier voor elkaar? Een kleurtje maken lukt me wel maar een linkje er aan koppelen....vincent schol schreef:Hallo Annemieke, een foto als bijlage aan een forumbericht toevoegen is niet mogelijk. Je kunt wel een link opnemen naar foto op een site. Hier staat uitgelegd hoe dat moet.
annemieke101 schreef:Hallo
Ik wil graag 'n paar fotos bij 'n bericht sluiten. Is dat mogelijk??
Annemieke101
Misscchien kunnen de moderators deze twee F.a.Questions eens goed in de FAQ uitleggen! (En een onderscheid maken tussen F.a.Questions en not-so-F.a.Questions in die lijst.)Eric op de Fiets schreef:Hoe krijg je dat Hier voor elkaar? Een kleurtje maken lukt me wel maar een linkje er aan koppelen....