een splinternieuwe tent t.w.v. 529 euro, met bijpassend grondzijl t.w.v 45 euro.
Mooie en lichte 3 persoons tent ideaal voor backpackers/fietsers
Wegens het niet op vakantie gaan, verkoop ik mijn tent.
Specificaties MSR Mutha Hubba 3 HP
Capaciteit: 3 personen
Afmeting: Slaapruimte: 2,1 x 1,7 meter (L x B)
Hoogste punt: 120 cm
Minimum gewicht: 2,85 kilogram
Snel opgezet
Beschrijving:
Onze lichtste, vrijstaande 3-persoons tent weegt minder dan de Mutha Hubba, maar biedt een grotere dekking in de tent voor extra bescherming en warmte tijdens onverwachte sneeuwval of aanhoudende wind.
De verhoogde bescherming is bereikt door gebruik te maken van de nieuwste materialen. De Mutha Hubba HP is tot een indrukwekkende 2,85 kg teruggebracht.
Samen met de snelle en gemakkelijke opzet van de tent is de Mutha Hubba HP is licht genoeg voor twee personen en groot genoeg voor drie.
wil je er meer over weten kan je mij altijd mailen.
Mooie en lichte 3 persoons tent ideaal voor backpackers/fietsers
Wegens het niet op vakantie gaan, verkoop ik mijn tent.
Specificaties MSR Mutha Hubba 3 HP
Capaciteit: 3 personen
Afmeting: Slaapruimte: 2,1 x 1,7 meter (L x B)
Hoogste punt: 120 cm
Minimum gewicht: 2,85 kilogram
Snel opgezet
Beschrijving:
Onze lichtste, vrijstaande 3-persoons tent weegt minder dan de Mutha Hubba, maar biedt een grotere dekking in de tent voor extra bescherming en warmte tijdens onverwachte sneeuwval of aanhoudende wind.
De verhoogde bescherming is bereikt door gebruik te maken van de nieuwste materialen. De Mutha Hubba HP is tot een indrukwekkende 2,85 kg teruggebracht.
Samen met de snelle en gemakkelijke opzet van de tent is de Mutha Hubba HP is licht genoeg voor twee personen en groot genoeg voor drie.
wil je er meer over weten kan je mij altijd mailen.