Zijn er op dit forum ook mensen die uitsluitend wildkamperen met een bivakzak? Dat is licht en lekker goedkoop en ook nog eens spannend. Zit er aan te denken een bivakzak te kopen omdat ik werkelijk een hekel heb aan kamperen. Ik zou het liefst de hele dag door fietsen, ook na zonsondergang in de schemering om vervolgens ergens "in the wild" te crashen. Warm eten kun je onderweg wel kopen en als dat een paar dagen niet lukt, dan zijn tortilla's, trailmix, snickers en ander junkfood ook wel goede vervangers.
Iemand ervaring met lowbudget wildkamperen middels een weinig opvallende bivakzak, waarbij de dag maximaal benut wordt om te fietsen en zo weinig mogelijk tijd verloren gaat aan legaal kamperen?
Grote voordeel lijkt me zo dat je je bagage minimaal houdt qua volume en gewicht en maximaal grote afstanden af kunt leggen en ook nog eens de mooie golden hours van de ochtend en avondschemering doelbewust meemaakt.
Iemand ervaring met lowbudget wildkamperen middels een weinig opvallende bivakzak, waarbij de dag maximaal benut wordt om te fietsen en zo weinig mogelijk tijd verloren gaat aan legaal kamperen?
Grote voordeel lijkt me zo dat je je bagage minimaal houdt qua volume en gewicht en maximaal grote afstanden af kunt leggen en ook nog eens de mooie golden hours van de ochtend en avondschemering doelbewust meemaakt.