Additionally, paste this code immediately after the opening tag: waterdichte paspoort,geld, creditcard oplossing voor in zee - Forum Wereldfietser

waterdichte paspoort,geld, creditcard oplossing voor in zee

Beste reizigers, iemand ervaring met waterdicht houden van paspoort,creditcard en cash ben veel in de zee en vind het niet relaxed om paranoia naar mijn tassen te staren vanuit de zee,
iemand id of ervaring liefst iets kleins wat onder je zwembroek past,

thanx

David
Hoi David,

Ik heb net bij Rose Vesand een GPS houder van Ortlieb besteld. Nog niet uitgeproberd dus. Er past wel geld en kaarten e.d. in. Het is doorzichtig aan de voorkant en heeft aan de zwarte achterkant waardoor je riempjes kunt steken of sjorbandjes. ok leveren ze er wel e.e.a. bij voor bevestiging op de stuurtas.

Ik heb m besteld om de GPS ook op mijn arm of been vast te kunnen maken, bij andere sporten dan fietsen.

Ze hebben ook documentatietasjes....

Ik heb nog weer even gezocht...kon m zo niet direct meer vinden.....teveel op de site.

Maar anderen zullen m ook wel hebben denk ik.
Misschien is het iets.
Dank voor de tip en fijne site ik zag de lock & lock wat er interessant uitziet past geen paspoort,fietssleutels,cash etc in denk ik en weet niet of zwemmen eronder valt,

ben benieuwd of iemand ervaring heeft met een bepaald product
thanx
las een duits verslag zeer positief maar onder de douche is anders dan de zee denk ik zelf
David
Eens binnenspringen in een windsurfing speciaalzaak! Gegarandeerd dat ze daar die dingen verkopen.. handig met velcro rond je arm of been te bevestigen.
Ikzelf heb een licht nektasje van haglofs voor te zwemmen, daar past gsm, sleutels, bankkaartjes netjes in.

Mvg frigorist
Dank voor de tips,
ik ben uiteindelijk voor de aquapac belt case en de aquapac cameratas gegaan.

Kan 5 m onder water!?
nog niet getest maar op goed vertrouwen !

groetjes

David