Nu het weer kouder wordt verlang ik naar een sauna.
Het lijkt mij leuk een weekendje fietsen met saunabezoek te combineren.
Ik heb al het een en ander uitgezocht maar wil eerst polsen of er animo voor is.
Het gaat om 6 en 7 november
Er is een vaste camping zodat je je saunaspullen mee kan nemen (je kan natuurlijk ook badjas en slippers huren).
Zaterdag een route van 46,7 km die eindigt bij sauna Elysium.
Dit vind ik persoonlijk de mooiste sauna die ik bezocht heb, heel groot, je kan er een hele dag elke keer wat anders doen, sfeervol ingericht en met bijv. een heerlijk zoutbad. (Deze sauna doet ook nog mee aan actie 2 voor de prijs van 1 van Optimel).
Na de sauna is het 3,5 km fietsen naar de camping.
De fietsroute loopt langs de Rotte Meren, de Hollandse IJssel, langs de Nieuwe Maas, door het centrum van Rotterdam en langs de Rotte naar de sauna.
Zondag kan je kiezen uit een korte route van 59 km of een langere van 76,4 km.
Beide eindigen bij de camping. De route loopt oa door het waterrijke gebied bij Boskoop.
Als er interesse voor is volgen de details, knooppunten enz.
Het lijkt mij leuk een weekendje fietsen met saunabezoek te combineren.
Ik heb al het een en ander uitgezocht maar wil eerst polsen of er animo voor is.
Het gaat om 6 en 7 november
Er is een vaste camping zodat je je saunaspullen mee kan nemen (je kan natuurlijk ook badjas en slippers huren).
Zaterdag een route van 46,7 km die eindigt bij sauna Elysium.
Dit vind ik persoonlijk de mooiste sauna die ik bezocht heb, heel groot, je kan er een hele dag elke keer wat anders doen, sfeervol ingericht en met bijv. een heerlijk zoutbad. (Deze sauna doet ook nog mee aan actie 2 voor de prijs van 1 van Optimel).
Na de sauna is het 3,5 km fietsen naar de camping.
De fietsroute loopt langs de Rotte Meren, de Hollandse IJssel, langs de Nieuwe Maas, door het centrum van Rotterdam en langs de Rotte naar de sauna.
Zondag kan je kiezen uit een korte route van 59 km of een langere van 76,4 km.
Beide eindigen bij de camping. De route loopt oa door het waterrijke gebied bij Boskoop.
Als er interesse voor is volgen de details, knooppunten enz.