Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotterdam #16 - Zondag 21 november - Forum Wereldfietser

Rondje Rotterdam #16 - Zondag 21 november

Tijdens het laatste rondje is alvast de route van het volgende rondje besproken:

voor 21 november lijkt de bestemming wel bepaald: door de Krimpenerwaard naar de Vlist


Meer informatie volgt tzt.

zie hier voor meer informatie over het Rondje Rotterdam.

Afbeelding
Staat in de agenda, ga proberen of ik er bij kan zijn.
Wellicht tot dan.

de groeten,
Arnold.
(wereldfietser in spe)
Vraagje;
fietsen de meeste wereldfietser bij 't rondje Rotterdam met een helm op of zonder?

tot op heden fiets ik zelf in NL meestal zonder, hoewel ik me genoeg redenen kan bedenken om er wel een te dragen en dat doe ik dan ook wel op fietsvakantie.

wellicht tot de 21ste
Met of zonder helm fietsen is aan jezelf, bij het Rondje Rotterdam en ook op andere tochten met de WF fietst de een met, de ander zonder helm. Er is geen afspraak hierover of verplichting. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt dus! :D
As. zondag inderdaad het 16e rondje van Rotterdam. We fietsen een klassieker: via Loet, Zuidbroek en Kadijk naar de Vlist!
Mooi weer is niet gegarandeerd maar zelfs in regen onder grijze lucht een warme aanrader.
We vertrekken om 12 uur vanaf de Euromast. Zegt het voort en fiets mee!

Groet,

Jaap
klinkt goed.
staat de route naar de Loet ook al vast?
via de maas boulevard e krimpen?
Via knpnt:
21, 11, 87, 85, 76, 75, 70 en 58 zal ik naar de Euromast proberen te trappen op zondag morgen.
Dus mochten er al mensen op die route willen aanhaken, laat 't maar even weten.

tot zondag,
Goede dag,

vond het een gezellige kennismaking met een aantal wereldfietsers.
Mooi rondje getrapt en al met al 102km gereden toen ik weer thuis aankwam.

bedankt allen en tot de volgende keer,
Aai dat is nou balen. Tijdje niet op het forum geweest en er dan vandaag achter komen dat er gister werd gefietst vanaf de Euromast waar ik praktisch naast woon!

Komen er nog meer rondjes Rotterdam?

Merlijn (beginnend vakantiefietser)
Jaap, van harte bedankt voor de mooie en gezellige tocht. Ik heb genoten van de mooie tocht langs mooie woonboerderijen en landerijen. Zo vond ik het bijvoorbeeld heel leuk tijdens snelle stop in de polder een mooie paard en wagen (met twee paarden) te zien op dat karrenspoor-pad: even terug in de tijd. Daarnaast vond ik het gezellig met de andere fietsers te praten en ervaringen uit te wisselen. Natuurlijk was het etentje na afloop zeer gezellig.
Groeten,
Bert
Ha Rotterdam- en omstrekenfietsers,

Het weer van vandaag in beschouwing nemend hebben we geboft tijdens het 16de fietsrondje.
Een mooie, afwisselende rit, afgesloten met een gezellig etentje.
Leuk om een ieder (opnieuw) ontmoet te hebben.
Ook weer ideetjes en weetjes opgedaan voor een volgende vakantie.

Suus, jammer dat je andere verplichtingen had.

Arnold, nu dan toch wat meer reacties op het topic…… :wink:

Merlijn en andere geïnteresseerden:
tot een volgend rondje?

Groet,
Helma
Kom er net achter dat ik op 19/12 een andere en ook leuke activiteit heb afgesproken, dus ik ben er niet bij.
Gelukkig wat meer reactie nu dan. :)

Voorpret is natuurlijk ook erg leuk, vandaar m'n vragen destijds.

Heb de 19de ook weer genoteerd, vriendin is dan weer badmintonnen dus als 't weer een beetje meezit is er een redelijk grote kans dat ik er weer bij zal zijn.

wellicht tot dan,