In het kader van het creëren van de ideale fietstent richt ik me voor een schoolopdracht op een totaal nieuw ontwerp tent.
Het prototype heeft de volgende voordelen:
- de fiets staat binnen in de tent
- alle tassen kunnen gewoon aan de fiets blijven
- lichtgewicht maar sterk
- enorm makkelijk en snel op te zetten
De fiets zelf maakt onderdeel uit van de constructie waar de tent op rust. Zodra de tent opgezet is, is het dus niet mogelijk om te fietsen. Daarvoor moet de tent weer opgeborgen worden.
Nu had ik graag één vraag van jullie beantwoord gekregen: fietsen jullie nog nadat je 's avonds de tent hebt opgezet?
Ikzelf namelijk niet, ik berg mijn tent 's ochtends op, ik fiets de hele dag en zet hem 's avonds weer op. Daarna fiets ik niet meer.
Iedere reactie is welkom en wie weet is er binnenkort eindelijk de ideale fietstent op de markt:)
Bij voorbaat dank.
Maarten
Het prototype heeft de volgende voordelen:
- de fiets staat binnen in de tent
- alle tassen kunnen gewoon aan de fiets blijven
- lichtgewicht maar sterk
- enorm makkelijk en snel op te zetten
De fiets zelf maakt onderdeel uit van de constructie waar de tent op rust. Zodra de tent opgezet is, is het dus niet mogelijk om te fietsen. Daarvoor moet de tent weer opgeborgen worden.
Nu had ik graag één vraag van jullie beantwoord gekregen: fietsen jullie nog nadat je 's avonds de tent hebt opgezet?
Ikzelf namelijk niet, ik berg mijn tent 's ochtends op, ik fiets de hele dag en zet hem 's avonds weer op. Daarna fiets ik niet meer.
Iedere reactie is welkom en wie weet is er binnenkort eindelijk de ideale fietstent op de markt:)
Bij voorbaat dank.
Maarten