Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen van Chiasso naar Alessandria de moeite...? - Forum Wereldfietser

Fietsen van Chiasso naar Alessandria de moeite...?

...of pak ik beter de trein? Ik ga volgende week de nord-sud route van Basel naar Chiasso over de Gotthard fietsen. Ik had graag van Chiasso met de trein terug naar Basel gereden maar er was dat weekend op de trein geen plaats voor de fiets. Zodoende uitgeweken naar de autoslaaptrein. En die vertrekt uit Alessandria. Vandaar mijn vraag: is het de moeite om dit stuk te fietsen, mooie omgeving? goede fietspaden/route? Iemand ervaring met deze streek? Alvast bedankt voor jullie reacties, gr Eelco
Ooit een keer van het Lago Maggiore naar Milaan gefietst en van daaruit wilden we door naar Genua. Door weer (was erg slecht) maar ook de landschappelijke waarde hebben we de trein genomen, geen spijt van gehad...

Groet
Eric
Ha Eric,

Snelle reactie zeg, en bedankt. Ik was er al een beetje bang voor dat 't geen goed idee is, ik kan op Google ook al helemaal geen fiets verhalen vinden over dit stukje Italie. Ik pak wel een rondje Comomeer en dan de trein naar Alessandria ;-)
ik kan me er bij aansluiten.
het is een van de saaiste gebieden van europa en zeker met slecht weer absoluut niet vermakelijk.
dus alleen gaan fietsen als je heel graag alles wilt fietsen, anders beter een ander ommetje maken en dan de trein pakken.