Ik fiets al een tijdje met een vlinderstuur maar na een maand fietsen in de afgelopen vakantie wil ik ook wel eens wat anders proberen. Nu heb ik al op het forum gezocht en gelezen maar het is nog niet concreet genoeg voor mij om een keuze te maken. Vandaar nog wat extra vragen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik zie twee alternatieve sturen voor mij. De ene is een rechte pijp en de andere is een pijp met een knik erin (bv 12 of 30 graden). Wat doet zo'n knik en waarom zou je daarvoor kiezen?
Zijn er nog andere alternatieven in de sturen die het overwegen waarde zijn?
Ik lees veel over Ergon handvatten. Meestal positief, soms negatief. Ik ben wel gecharmeerd van de kurken versie.
Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, wat zijn die?
Kun je hier ook nog bar-end op zetten?
Op basis van welke criteria zou je een type handvat moeten kiezen. Ze hebben nl een hoop types.
Heeft iemand nog andere suggesties of informatie die relevant kan zijn?
Bedankt!
Ik zie twee alternatieve sturen voor mij. De ene is een rechte pijp en de andere is een pijp met een knik erin (bv 12 of 30 graden). Wat doet zo'n knik en waarom zou je daarvoor kiezen?
Zijn er nog andere alternatieven in de sturen die het overwegen waarde zijn?
Ik lees veel over Ergon handvatten. Meestal positief, soms negatief. Ik ben wel gecharmeerd van de kurken versie.
Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, wat zijn die?
Kun je hier ook nog bar-end op zetten?
Op basis van welke criteria zou je een type handvat moeten kiezen. Ze hebben nl een hoop types.
Heeft iemand nog andere suggesties of informatie die relevant kan zijn?
Bedankt!