Voor de liefhebber heb ik twee vintage Giant Expeditions uit 1992 staan. Ze zijn heel weinig gebruikt. De eerste jaren zijn ze in de winter altijd op een verwarmde zolder geplaatst en na enkele jaren zijn ze daar blijven staan. Het klinkt misschien ongeloofwaardig, maar krasjes of beschadigingen op de fiets moet je echt gaan zoeken. Een keer per jaar ontdoe ik er eentje van het stof en ga er even op fietsen. Gewoon om te kijken of alles nog goed werkt.
Je begrijpt dus al dat die fietsen in een opwelling zijn gekocht. Heeft iemand serieuze belangstelling om ze beide te kopen tegen een goede prijs, laat me maar even weten. De framemaat is 56 en de kleur is metalic donkerblauw.
Kom niet aan met 'Ik zal voor beide 200 Euro geven", want op zulke mail reageer ik bij voorbaat niet. Ik verkoop ze bij een goed bod, anders blijven ze nog gewoon 10 jaar of zo op zolder staan, dan zijn ze echt antiek.
Corneel
Je begrijpt dus al dat die fietsen in een opwelling zijn gekocht. Heeft iemand serieuze belangstelling om ze beide te kopen tegen een goede prijs, laat me maar even weten. De framemaat is 56 en de kleur is metalic donkerblauw.
Kom niet aan met 'Ik zal voor beide 200 Euro geven", want op zulke mail reageer ik bij voorbaat niet. Ik verkoop ze bij een goed bod, anders blijven ze nog gewoon 10 jaar of zo op zolder staan, dan zijn ze echt antiek.
Corneel