Additionally, paste this code immediately after the opening tag: recente campingkaart Spanje - Forum Wereldfietser

recente campingkaart Spanje

Ik heb een paar jaar geleden bij de europese fietsreizenmarkt van de Wereldfietser een handige campingkaart van Spanje bemachtigd. Het is een uitgave van Turespana van 2001 en dus inmiddels wat verouderd. Het spaans verkeersbureau antwoordde op mijn vraag of er al een nieuwe versie is, dat zij ook nog steeds de versie van 2001 hebben. Toch staat het me bij dat ik wel eens een recentere heb gezien. Misschien bij de Wereldfietser? Weet iemand of er een recentere campingkaart is en zo ja, waar die te verkrijgen is?

Groet,
Lisette

Helaas is de editie 2001 de meest recente die hier in Nederland is. Je kunt misschien navragen bij het Spaans verkeersbureau in Brussel of die een nieuwere uitgave hebben: tel 0031-2-280 19 26, of www.tourspain.be

Er zijn wel wat veranderingen sinds 2001. Camping Cala Gogo in el Prat de Llobregat bij de luchthaven van Barcelona is dicht vanwege de uitbreiding van de luchthaven. Aan de andere kant van de luchthaven aan de snelweg naar Castelldefels zijn ook een paar campings.
Ook camping Lago de Proserpina bij Merida is dicht. De andere camping bij Merida is wel open. Camping Monesterio is eveneens gesloten.
Op de kaart staan alleen de campings die aangesloten zijn bij de federatie van Spaanse campings. Er zijn echter meer campings.

Succes.

Het juiste telefoonnummer van het Spaans verkeersbureau in Brussel is 0032-2-280 19 26!