![Afbeelding](http://www.jack-wolfskin.com/en/Portaldata/1/Resources/products/320/13169-2005.jpg)
Op de JW-site staan meer opties, maar de vraag is of die ergens te passen zijn, er zijn zo onmetelijk veel verschillende jasjes op de markt
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Leon
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zoiets gaat me toch echt te ver voor een jasje. Als ik al mijn uitrustingsstukken in die prijsklasse koop wordt de totaalwaarde van mijn uitrusting een stuk groter dan die van een prima tweedehands auto + belasting + verzekering + benzine voor een aardige vakantie. Ergens vind ik dan dat er iets scheef zit.glrfndl schreef:300 euro
Onze fietsdraadjevrienden spreken ook over zo'n bedrag of ze er elke dag 100 briefjes van in de portemonnaie hebben. let wel, goed materiaal is belangrijk, maar voor 100 euro heb je ook al hele goeie hardshells/jacks etc..Leon schreef:Zoiets gaat me toch echt te ver voor een jasje. Als ik al mijn uitrustingsstukken in die prijsklasse koop wordt de totaalwaarde van mijn uitrusting een stuk groter dan die van een prima tweedehands auto + belasting + verzekering + benzine voor een aardige vakantie. Ergens vind ik dan dat er iets scheef zit.glrfndl schreef:300 euro
Leon
Crystal clear!Robertjan schreef:Welke ademende regenkleding je ook kiest, zelfs het beste materiaal functioneert slecht als je het niet/slecht onderhoudt.
Hier heb ik een uitleg geschreven over het onderhoud ervan.