Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoot gezocht voor fietsreis in Afrika vanaf Augustus - Forum Wereldfietser

reisgenoot gezocht voor fietsreis in Afrika vanaf Augustus

Hallo mensen,

Soms veranderen dingen in het leven en loopt het anders. Zo bij mij. Ik wilde met een vriend gaan fietsen vanaf durban (zuid-afrika) naar Zimbabwe, maar dit gaat helaas niet door.

Nu ben ik opzoek naar iemand of een groepje die met mij wil gaan fietsen in Zuid-Afrika, botswana, malawi.. enige plek. ik ben flexibel en hou van camperen. ik woon in Zuid-Afrika, dus ik zal je/jullie hier ontmoeten..
Ben jij al op de fiets hier ergens of ga je bijna vertrekken en kan ik bij je/jullie aansluiting zoeken.. laat het me weten alsjeblieft!!

De reis begint al snel!!! vanaf augustus kan ik op de fiets springen!! en jij/jullie?

Groeten Yvette Heijnen
www.xplorasugosa.com
Hoi Yvette,

Ben je al begonnen aan de fietsreis?
Ik zit namelijk er aan te denken om binnen korte termijn ergens ver weg van Nederland te gaan fietsen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes, Bert
Hallo Bert!

ik ben nu in malawi en ga vandaag naar tanzania. Ik blijf hier waarschijnlijk 3 weken en probeer terug te vliegen naar Malawi, Lilongwe. Laat me weten als je mee wil fietsen ergens... ik hoef namelijk niet naar lilongwe terug in 3 weken... Ik vlieg alleen vanaf hier terug op 16 oktober.

Laat me weten of en wat je plan is om samen te fietsen...
Mail me maar even, makkelijker!.. fietsenster2@hotmail.com

Een andere optie, ik ga met 3 andere vanaf 16 oktober van kaapstad naar Jeffreysbay fietsen.. misschien optie? Het is een super land! ik woon daar al 3 jaar...

nou ik hoor van je!

groeten Yvette
bert1001 schreef:Hoi Yvette,

Ben je al begonnen aan de fietsreis?
Ik zit namelijk er aan te denken om binnen korte termijn ergens ver weg van Nederland te gaan fietsen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes, Bert