Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 4 augustus 2010 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 4 augustus 2010

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd.
Bij grote tempoverschillen splitsen we de groep. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug. Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig.

Noteer alvast de volgende Rondjes in je agenda: 4 augustus, 1 september, 6 oktober, 3 november, 1 december en 5 januari. Tot nu toe waren de weersomstandigheden nog nooit een spelbreker. Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.

Tot ziens.
Koert Schouten
Morgen is het al weer zover. Een zomers Rondje Amsterdam. Gegarandeerd vertrek! Ben je niet op vakantie, of juist wel, maar dan in Amsterdam? Zorg dat je er bij bent.
Tot morgen 19.00 uur, Berlagebrug.
Ik kan er vanavond helaas niet bij zijn vanwege materiaalpech. :x De volgende twee keer kan ik er ook niet bij zijn vanwege vakantie, maar vanaf november ben ik er weer. Veel plezier vanavond! :D
Vanavond weer een fantastisch mooi Rondje Amsterdam: Berlagebrug, Watergraafsmeer, Driemond, Abcoude, Ronde Hoep-Oost, Ouderkerk a/d Amstel, Amstel, Berlagebrug. Geluk gehad met de regen; een paar druppels terwijl we in Abcoude aan de koffie zaten.