Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen tijdens voetbal - Forum Wereldfietser

Fietsen tijdens voetbal

Goedemorgen,
Doe jullie dat ook?
Ik ga sinds het WK voetbal bezig is vaak fietsen tijdens een voetbalwedstrijd, en het bevalt me erg goed. In het centrum van de stad is wel iets te doen, maar voor de rest zijn de andere straten rustig en het buitengebied waan je je in een dunbevolkt land. Heerlijk!
Ze mogen dat WK wel vaker organiseren van mij :D
Leon
Landverrader! :evil:
Tja, ik hou naast van fietsen, ook van voetbal. Er is genoeg tijd voor mij om ook naast het voetbal te fietsen...
Leon schreef:Goedemorgen,
Doe jullie dat ook?
Ik ga sinds het WK voetbal bezig is vaak fietsen tijdens een voetbalwedstrijd, en het bevalt me erg goed. In het centrum van de stad is wel iets te doen, maar voor de rest zijn de andere straten rustig en het buitengebied waan je je in een dunbevolkt land. Heerlijk!
Ze mogen dat WK wel vaker organiseren van mij :D
Leon
Ik fiets ook zo. Het is niet ongevaarlijk. Vlak voor wedstrijdbegin met NLteam scheuren automobilisten naar huis en kun je een bijna-dood-beleving meemaken als je niet uitkijkt. Zelfs en juist op de stille polderwegen. Na afloop is het ook linke soep: bij een verlies word je door sjagerijnige weggebruikers omvergebuldozerd en bij winst van je fiets getrokken om mee te feesten. Je moet dus wel weten waaraan je begint...;-))
Zit al de hele week binnen met een verkoudheid/griep, zelfs koorts was nog even aan de orde. Hopelijk morgenochtend weer een rondje mountainbiken!

Anders had ik misschien ook wat meer gefietst, afhankelijk van ook andere factoren :wink:.
Leon schreef:Goedemorgen,
Doe jullie dat ook?
Ik ga sinds het WK voetbal bezig is vaak fietsen tijdens een voetbalwedstrijd, en het bevalt me erg goed. In het centrum van de stad is wel iets te doen, maar voor de rest zijn de andere straten rustig en het buitengebied waan je je in een dunbevolkt land. Heerlijk!
Ze mogen dat WK wel vaker organiseren van mij :D
Leon
Wij doe dat ook en genieten enorm van de rust op de weg.
Vooral vorige week zaterdagmiddag, wat een mooie middag om te fietsen :D
Hier in Brazilie is het heerlijk rustig op de weg als de 'Selecao' op de tv is. En met het tijdsverschil is dat laat in de ochtend of vroeg in de middag. Veel Brazilianen nemen trouwens de hele dag vrij als Brazilie moet voetballen, veel banken en overheidsgebouwen gaan dicht, dus erg plezierig fietsen :D

Groetjes en tot binnenkort eventjes in NL.
Aaldrik