Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paklijsten - Forum Wereldfietser

Paklijsten

Op de FietsvakantieWiki heb ik bij de paklijst bovenaan enkele links toegevoegd naar paklijsten van leden. Misschien een idee voor anderen die ook ergens op internet een paklijst hebben staan, deze daar te openbaren?

Hopelijk kunnen minder ervaren fietskampeerders zich zo een idee vormen van de uitrusting van de ervarener kampeerders, en er hun eigen beslissingen mee nemen.

Groetjes,
Robertjan
Ik heb mijn lijst toegevoegd.
Ik vind in de Wiki soms de meest onbegrijpelijke teksten staan.
Het begint met de eerste zin op de pagina met lijsten:
Er wordt verwezen naar bovenstaande items. Welke?
Er wordt verwezen naar een paklijst hiernaast. Welke?
Er wordt gezegd dat je onderstaande lijsten niet mag veranderen. Dat lukt ook niet want het zijn links.
Het probleem van de wiki is dat iedereen toevoegt, maar niemand iets verwijdert.
Leon
Dat laatste van de "onderstaande lijsten" zal ik wel even veranderen.

Voor de rest: de Wiki is van alle leden, dus wees vrij verbeteringen aan te brengen of veranderingen te opperen!
Ik vind de WIKI het nog steeds een hopeloos concept. Ik kom uit een wereld waarin juist zorgvuldige screening van teksten de norm is, en dat geeft veel meer garantie op goede kwaliteit. Ik denk dat het veel zinvoller is als er een zorgvuldig geredigeerd systeem van degelijke en deskundige informatiedossiers op de verenigings site wordt geplaatst. Daar hebben beginners tenminste echt wat aan.
Wim
Wim,
Wat is er mis met het delen van je paklijst.. ?
Daar is niets mis mee, behalve dat ik geen nette electronische lijst heb. Mijn bezwaar gold het malle wiki gedoe.
Wim