Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietskeuze hellup?! - Forum Wereldfietser

Fietskeuze hellup?!

Ik ga binnenkort van Iran naar Thailand fietsen, maar heb nog geen fiets. Mijn reisgenootje gaat voor ons in Thailand fietsen kopen(goedkoper), we kunnen kiezen tussen: Trek 7.3 fx (€450), Merida T3 Speeder(€480) of een Cannondale quick 4(€670). Wie heeft er advies voor ons? We zijn studenten met een laag budget!
Waarom wil je in hemelsnaam je fiets in Thailand kopen?! Ok, vanwege het prijsverschil met fietsen hier in Nederland. Maar hoe reageer je wanneer je er na een paar kilometer achter komt dat de fiets die voor jou gekozen is, je voor geen meter past? Daarnaast lijkt me het prijsverschil nu niet zodanig dat het prijsargument nog interessant is. Zeker niet wanneer je er ook nog zaken zoals transportkosten bij gaat rekenen.
Ik ken de voorgestelde fietsen overigens niet. Maar als ik de specs van de fietsen bekijk dan zou ik een andere keuze maken. Ga gewoon hier op zoek naar een goede gebruikte trekking fiets. Dat moet lukken met een budget van ca. € 500,-