Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Online check in met Ryan air - Forum Wereldfietser

Online check in met Ryan air

Vandaag heb ik mij weer stevig geergerd aan het beleid van Ryan Air. Iedereen wordt verplicht online in te checken en zijn boardingpas zelf uit te printen. Heb je geen boardingpas dan krijg je een boete van 40 Euro. Zelf inchecken en uitprinten is niet zo vreemd, maar bij Ryanair kan je bij een terugvlucht die 14 dagen later is dus niet alles in één keer uitprinten. Je bent dus verplicht om ergens onderweg je boardingpas uit te printen of dit heel vroeg van te voren op het vliegveld te doen.
Zo kun je wel pretenderen goedkoop te zijn, maar je verdient het gewoon op een andere manier.
En als je toch gewoon probeert in te checken? Bij mij lukte het gewoon.
Toen wij in december met Ryan Air vlogen hadden we 17 dagen vakantie. Ik heb drie dagen voor vertrek ingecheckt en tot mijn verbazing lukte dat toen ook al voor de terugweg. Dus kom Ronald erger je niet.. :wink:
Gaarne mijn naam niet verwarren... ;) ;)
Geen probleem gehad met Ryanair om vantevoren voor zowel heen als terugreis de boardingkaart uit te printen. Verschil van 14 dagen tussen en heen en terug en beide meer dan een paar dagen voor vertrek uit geprint. Valt dus best mee met Ryanair ;-)
Zelfde voor mij, ik kon op een camping op internet.
pdf-file op usb-stick gezet en kon hem bij de receptie printen.

Maar ja, achteraf is makkkelijk praten...
ten laatste 14 dagen voor je vlucht kan je online boardingtickets afprinten, maar ze zijn vaak ook al vroeger beschikbaar! zeker eens proberen dus!! in mijn geval 3,5 wekne op voorhand al kunnen afprinten van het web.