Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een goede GPS gevraagd - Forum Wereldfietser

Een goede GPS gevraagd

Ik zoek naar informatie over de prijs-kwaliteit verhouding voor een fiets-GPS, is daar iets over?
Heb je al gezocht op dit forum?
Kijk eens wat ik vond op Google :wink:
Ook de zoekfunctie op de WFsite zelf is handig, linksboven onder de knop Zoeken.
Dit levert term GPS op. Probeer nog wat andere vragen met zoeken. Er is echt al heel veel over geschreven hier op het forum. Suc6 met je aankoop.
Dakota 20 i.c.m. de open GPS fietskaart van Minko voor de BeNeLux, en Open MTB Map voor de rest van Europa.
Hier staat ook een goed advies:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 74#p100074
Het hele draadje is wel lezenswaardig.
Frank schreef:http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 74#p100074Het hele draadje is wel lezenswaardig.
Onvermijdelijk dat onderwerpen steeds willekeurig ontspringen maar goed voor de tip.;)
Zelf heb ik een PDA met tomtom mee die voor Europa prima mij de weg wijst voor op mijn fietstas in een speciaal Ortliebhoesje. Ik stel hem in op fietswegen zoadat ie snelwegen etc vermijdt en fietspaden meeneemt en ook veel later richtingadvies geeft.

Best bijzonder hoor als je in een enorm woud in Midden-Europa bij een kruising tussen twee minipaadjes te horen krijgt dat je na 15 meter rechtsaf moet.. :)
ik heb het opgegeven.....
Ik heb de op dit forum opgegeven kaarten (gemaakt door een gewaardeerd forumlid)proberen te downloaden....ging niet
Bij verder zoeken naar een GPS merkte ik dat er al "cursussen" aangeboden worden om de GPS te leren "ontdekken"
Dan denk ik even terug aan de laatste aankoop van "kleine elektronica"..te weten een GSM (Samsung Starr) ook zoiets wat iedere "gek" zou kunnen bedienen........
Mijn vrouw heeft dat ding haast tegen de muur omhoog gegooid ZO'N ELLENDE!!!
Alles volgens de reklame eenfluitje van een cent....totdat je het koopt ,er een HEEL beperkte/onmogelijke gebruiksaanwijzing bij aantreft en je weer zit te kloten!
Als je dan ziet dat er al "cursussen"worden aangeboden voor het leren beheersen van de GPS dan zeg ik "LAAT MAAR"
AAn de industrie.......heren bied nu echt eens iets aan wat makkelijk te aan te leren is en/of leer eens een BRUIKBARE gebruiksaanwijzing te ontwerpen