Hoi,
Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wie hier allemaal twittert?
Ik merkte tijdens onze korte fietsvakantie in Tsjechië, dat het heel makkelijk is om even zo snel een berichtje achter te laten om zo iedereen op de hoogte te stellen, zonder daarvoor een ellenlang (geinig) verhaal voor te hoeven typen.
Verder verschijnt het laatste bericht dan ook weer op onze website, dus dan is iedereen die wil zo'n beetje op de hoogte.
Misschien een idee om een lijstje hier bij te houden? Als jullie dat leuk vinden en kunnen waarderen natuurlijk... anders knalt een mod het topic maar op slot.
Ik doe alvast een voorzet
Ik kan de lijst altijd aanvullen natuurlijk!
Twitteraccounts:
* ellenvanderzwan
* jarno
* Guus (reichbus)
* ikreisrond (Robertjan)
* Dennis & Marijcke
* Marco Meijerink
Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wie hier allemaal twittert?
Ik merkte tijdens onze korte fietsvakantie in Tsjechië, dat het heel makkelijk is om even zo snel een berichtje achter te laten om zo iedereen op de hoogte te stellen, zonder daarvoor een ellenlang (geinig) verhaal voor te hoeven typen.
Verder verschijnt het laatste bericht dan ook weer op onze website, dus dan is iedereen die wil zo'n beetje op de hoogte.
Misschien een idee om een lijstje hier bij te houden? Als jullie dat leuk vinden en kunnen waarderen natuurlijk... anders knalt een mod het topic maar op slot.
Ik doe alvast een voorzet

Ik kan de lijst altijd aanvullen natuurlijk!
Twitteraccounts:
* ellenvanderzwan
* jarno
* Guus (reichbus)
* ikreisrond (Robertjan)
* Dennis & Marijcke
* Marco Meijerink