Additionally, paste this code immediately after the opening tag: oud model voordrager kogamiyata? - Forum Wereldfietser

oud model voordrager kogamiyata?

Ben in bezit geraakt van een koga adventure , met m.i. oud model Koga-voordrager erop.
Er zit bovenin zo'n platte strip tussen gelast.
Nu nog een paar tassen erop.
Weet iemand welk klik-systeem hier op past? Welk merk voortas?
Agu past niet, heb ik geprobeerd.
Luit
Het QMR systeem van Vaude past volgens mij ook niet, tenminste bij mij klikte hij niet dicht.
Heb je misschien een plaatje van de drager?
Deze bedoelt-ie denk ik:

Afbeelding

.tsooJ
Er zijn zoveel modellen, exacte afmetingen en uitvoeringsvormen van dragers die je kunt combineren met zoveel modellen en uitvoeringsvormen van tassen dat er maar twee antwoorden mogelijk zijn is:
1. Meestal lukt met met enig gefröbel wel.
2. Als het na afstellen van de haakjes past, dan past het.
Leon
Ja, dat klinkt plausibel.
Ik zou graag willen weten welke tas ik kan kopen.
Eerst kopen en er dan achter komen dat het niet past is duur.
De foto boven lijkt erop alleen is er bovenop het spatbord nog een horizontaal rekje
gemaakt.
En er zitten maar 2 sleuven in de strip.
Zijn ze zilverkleurig? Ik had ze indertijd op mijn KM Roadrunner en daar zaten Ortlieb voortassen op (die haakjes kun je nl keurig verstellen).
Afbeelding
Klopt.
Ik heb net even die Ortlieb tas uitgeprobeerd op een 15-jaar oude Koga Randonneur Alu die ik nog heb staan, met dezelfde voordrager, en dat past prima!

Gee
Ik heb wel eens gaatjes in die plaat geboord en rechthoekig uitgevijld , zodat het beweegbare deel van een haak (Ortlieb of Vaude) er precies doorheen past.
/Users/luitwestendorp/Pictures/iPhoto Library/Modified/2010/31 mei 2010/IMG_2625.JPG
probeer een plaatje vanuit Mac te plaatsen , maar weet niet of het lukt.
vooralsnog bedankt voor suggesties.
luit
lukt me dus niet.
weet iemand raad?
luit
Ja, je zult het plaatje eerst ergens online moeten plaatsen. Wij kunnen vanaf hier niet in jouw iPhoto library kijken (gelukkig!). Heb je een MobileMe (.Mac) account, toevallig?

.tsooJ