Aangezien ik in juli van Land’s End naar John o’Groats (UK) zal gaan fietsen heb ik inmiddels een plekje voor de boot (Hoek van Holland -> Harwich) en de trein (Harwich –> Londen Liverpool St –> Londen Paddington -> Penzance) voor mezelf en de fiets gereserveerd. Nu blijkt dat het niet mogelijk is om de fiets mee te nemen met het openbaar vervoer tussen Londen Liverpool -> Londen Paddington. Dat betekent 8 kilometer fietsen door hartje Londen; uiteraard een hele kleine afstand, maar misschien wel de 8 spannendste van de tocht
Heeft iemand ervaring met het stukje fietsen tussen Londen Liverpool Station – Londen Paddington Station? Is dit te doen (buiten de spits overigens) of wordt dit een wandeltocht?
Kan dit stukje zonder kaart worden gereden (i.e.: is de weg voldoende bewegwijzerd?).
Heeft iemand toevallig een kaart van (dit deel) van Londen die ik misschien over kan kopen?
Overige tips/opmerkingen m.b.t. fietsen in de UK/LEJOG zijn uiteraard ook heel welkom
Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
Groet, Ellen
Heeft iemand ervaring met het stukje fietsen tussen Londen Liverpool Station – Londen Paddington Station? Is dit te doen (buiten de spits overigens) of wordt dit een wandeltocht?
Kan dit stukje zonder kaart worden gereden (i.e.: is de weg voldoende bewegwijzerd?).
Heeft iemand toevallig een kaart van (dit deel) van Londen die ik misschien over kan kopen?
Overige tips/opmerkingen m.b.t. fietsen in de UK/LEJOG zijn uiteraard ook heel welkom
Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
Groet, Ellen