Beste Mensen, 12 juni gaan we lekker eten zonder branders maar veel vuur en wijn. We koken met zijn allen, je hoeft geen pannen mee te nemen daar zorg ik voor. Vlees roosteren aan je tent pennetjes, aardappeltjes en vis in alufolie, ja... en ook steengrillen , broodjes aan stokjes en die gevuld met de geroosterde paprika's zijn heerlijk vooral hoe kun je koken op de kooltjes en niet je pan verprutsen.
Op zaterdag doe ik de boodschappen maar er wordt een fietstocht uitgezet (vertrek 10 uur vanaf de camping) waardoor we alvast wat calorieën kunnen verbranden. Om een uur of 4 gaan we het vuur aanmaken om een goed moeder vuur te hebben en een dikke aslaag om op te koken.
Wil je mee eten en/of fietsen laat het me even weten ik moet nog aan de camping doorgeven met hoeveel mensen we komen.
Inge
inge.meere@gmail.com
Op zaterdag doe ik de boodschappen maar er wordt een fietstocht uitgezet (vertrek 10 uur vanaf de camping) waardoor we alvast wat calorieën kunnen verbranden. Om een uur of 4 gaan we het vuur aanmaken om een goed moeder vuur te hebben en een dikke aslaag om op te koken.
Wil je mee eten en/of fietsen laat het me even weten ik moet nog aan de camping doorgeven met hoeveel mensen we komen.
Inge
inge.meere@gmail.com