Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tibet al weer / ooit nog open? - Forum Wereldfietser

Tibet al weer / ooit nog open?

Hallo mensen,

we zitten hier druk een nieuwe planning te maken voor de rest van onze Tour, maar een hamvraag (ondanks het feit dat ik vegetarier ben):
Is Tibet al weer open en zo niet, ooit weer?
Wie kan ons wijzer maken...
Groetjes uit Bertioga, Sao Paulo, Brazil.
Ali
Dan geef ik zelf maar even antwoord:
Volgens het Chinese Tibet Tourism Bureau is Tibet sinds 25 juni OPEN !

We gaan er voor !
Groeten
Aaldrik
sonali schreef: We gaan er voor !
Groeten
Aaldrik
Yeeeeahhhhh! 8)
Niet dus!!!!

Mijn tijdelijke fietscompaan heeft geprobeerd de westelijke route te fietsen. Bij de eerste checkpost kon hij echt omdraaien. Twee oostenrijkers hebben de checkpost 's nacht gepasseerd en zijn verderop alsnog opgepakt en teruggebracht. Ze hebben tegenwoordig camera's en kijken gewoon 's ochtends of er iemand in de nacht is langs gegaan. Dit was allemaal na 25 juni!!!! Tuurlijk is Tibet open. Je hebt alleen een groepspermit en een gids nodig. En daar mag je voor betalen!

Of ze waren daar niet op de hoogte van de regels en daar geloof ik niet in want Hagen heeft ook nog geprobeerd bij de PSB een groepspermit voor hemzelf aan te vragen. Ik ben hier ook nog geen enkele backpacker of fietser tegengekomen die individueel naar Tibet is geweest of nog gaat.

Edit (toevoeging):
Het bericht waar Aaldrik naar verwijst is van 2008
Voor degenen die er in de buurt komen: Vraag alsjeblieft even mijn Lonely Planet terug :evil: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =14&t=9325&
in ben die :evil: :evil: :evil: Chinesen nog niet vergeten :!: :!: Ik had ook graag naar Tibet gewild :!: :!: