Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Poetsen aluminium - Forum Wereldfietser

Poetsen aluminium

Vorige week mijn wielen schoongemaakt met een keukensponsje en zonder er bij na te denken heb ik daarbij vrolijk (met de groene scottish bright kant :oops: :| ) de zilverkleurige Rohloffnaaf en SON naafdynamo meegepakt. Ze zijn nu wel schoon maar ook voorzien van een waas van krasjes. Is dit nog op te poetsen met een of ander spul tot het weer bling-bling is? Anders moet ik maar een lange reis gaan maken zodat de hele fiets doorleefd en mat wordt.
vincent schol schreef:Vorige week mijn wielen schoongemaakt met een keukensponsje en zonder er bij na te denken heb ik daarbij vrolijk (met de groene scottish bright kant :oops: :| ) de zilverkleurige Rohloffnaaf en SON naafdynamo meegepakt. Ze zijn nu wel schoon maar ook voorzien van een waas van krasjes. Is dit nog op te poetsen met een of ander spul tot het weer bling-bling is? Anders moet ik maar een lange reis gaan maken zodat de hele fiets doorleefd en mat wordt.
Opnieuw poetsen/polijsten, een motorfietsenzaak heeft vast wel een toonbank vol producten voor je
Hallo Vincent

Het mooiste kun je aluminium poetsen met Belgom ALU.
Tenminste dat gebruik ik de aluminium delen van mijn motor en ik ben daar zeer tevreden over zelfs pekelsporen krijg je weer erg mooi. Het kost wel wat tijd : je moet echt poetsen en heel goed uitwrijven.

Belgom ALU is bij veel motorzaken verkrijgbaar.

Han
Lekker tussen de spaken door friemelen... Vroeger knoopten we er ook een veter omheen. Dat polijstte ook mooi na verloop van tijd.
Sterkte,
Wim